septembrie 17, 2008

Un eseu si 15 poze

Un eseu si 15 poze...
:)

Da, asta ar fi trebuit sa urmeze.
Amicul stie de ce.

Numai ca... stii?
Cand te abtii o data, a doua oara ti-e si mai usor, chiar daca eseul am inceput a-l scrie chiar in noaptea aceea:)
Mai bine las asa...doar un titlu care sa aminteasca.

Si acum sa trec la scopul postului.
Mi-am dat seama ca a devenit pagina mea de viata un calendar al zilelor de nastere ale celor dragi mie.
Urat din partea mea. Nu asta intentionam. Ca si cand numai din voi ma hranesc, ca si cand numai pe voi va am, ca si cum numai pe voi v-as trai.
O sa inceteze si asta...dar nu ar putea inceta chiar acum.

Azi, se fac 2 si 22:)
Si cu ocazia asta, sa-i dedicam 2 Timotei 2:22 :)
Sa fugi, amice, cat poti, sub orice forma ar veni pofta de care Pavel zicea sa fugi.
Pentru ca nu poate veni doar sub forma trupeasca...ci poate lua continuturi chiar intelectuale, boeme, poeme. Tine-te departe in continuare. Ramai in Lumina si tine-i si pe cei din jurul tau tot acolo.

Si, ganditorule...inima sa ti se bucure neincetat in Sfantul lui Israel. Toti anii pamantesti ce-ti stau in fata.
Lupta, gandeste, viseaza, iubeste. Tot mai mult, pentru ca niciodata nu va fi indeajuns.

>:D<

Un comentariu:

AJ spunea...

bine că ai despre cine să scrii.. :)

Interesaţi de pagina de viaţă