septembrie 02, 2008

Soon ending...

M-am trezit si e frig.
Am avut o trezire fortata de telefonul sunand, pe care oricum l-am ignorat.
Dar visul tot mi-a fost deranjat.
Si m-am hotarat intr-un sfarsit sa ma trezesc, soldat lenes ce sunt, doar pentru ca in seara asta am o batalie. Sau sa o numesc "instructie"? Poate ea va parea asa, dar pentru mine e o noua provocare, incercare.

Scoasa brusc din visu-mi drag cu cald si soare, m-a izbit realitatea -n fata. Frigul.


In cateva zile nu mai recunosc vremea asta. E toamna in toata regula deja. In casa. Afara inca mai sunt semne de vara. Dar deja ma chinuie frigul.

Si acum nu mai stiu ce am vrut de fapt, in afara de a te anunta ca
a venit toamna.

Dar poate stii si tu asta.

Asa ca ma retrag cu pasi de vara, in ritm inca de zbor de gaze si tril de pasari.

Pentru toamna cu ritmurile ei mai este timp...destul.
Sau poate nici nu.

..Soon ending summer,
But never ending JOY
:)

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă