septembrie 03, 2008

Sa stim...

"...si sa stii ca Eu sunt Domnul..."

Sunt cuvinte mult repetate in Vechiul Testament. Uneori adresate dusmanilor lui Dumnezeu, ai poporului Sau; alteori, adresate preaiubitilor Lui.
Ca si cand ar spune: "Atunci ma veti cunoaste mai bine; veti sti ca aceasta putere manifestata nu poate fi decat a unui Dumnezeu viu si adevarat."

Stim noi azi cui ne inchinam? Sau cui ar trebui? Suntem constienti in fiecare minut ca EL ESTE DOMNUL? Si afland asta, putem canta si striga "Aleluia"?

Faptul ca Domnul meu este Domnul, ma face bucuros sau imi produce disconfort, imi displace?

El este Domnul.

Cum ma port eu cu Domnul meu? Cat de mult Il las sa fie Domn peste mine?

El este Domn, Domnul meu si Dumnezeul meu.
Indiferent de ce simt, stiu asta. Nu pe ce simt ma bazez, asa-i de trecator ceea ce simt....
Baza si taria in siguranta este Cuvantul Lui.
Care poate fi spre osanda sau spre zidirea mea.

Eu aleg.
Si fie ca El sa vorbeasca. Pentru mine, pentru tine, Cuvantul dadator de viata si putere.

Si sa stim ca El este Domnul.
Amin.

Interesaţi de pagina de viaţă