septembrie 02, 2008

Raspuns la intrebare

Cum vine El asa la fix si prompt cu raspunsurile cateodata...

Ieri seara si azi noapte si azi dimineata...m-am tot gandit la ceva.

Suntem noi chemati...sunt eu chemata sa-I apar imaginea lui Dumnezeu?
Sa am eu grija ca lumea sa nu-L vorbeasca de rau?
Sa ...fac eu asta?

M-am tot gandit...

Si acum cateva minute iata...Cuvantul lui Dumnezeu pentru azi, primit pe mail:

2 SEPTEMBRIE OPRESTE-TE!


"Uza a intins mana spre chivotul lui Dumnezeu .. si Dumnezeu l-a lovit pe loc pentru pacatul lui, si a murit acolo.." (2 Samuel 6:6-7)


Cand "era sa-l rastoarne boii iar Uza a intins mana spre chivotul Domnului", intentiile lui erau bune. El nu dorea sa cada chivotul. Dar si-a depasit limitele si s-a atins de ceea ce apartinea in exclusivitate lui Dumnezeu. Uneori taria noastra inseamna sa "ne oprim" (Psalmul 46:10) si sa luam mana de pe lucrurile incredintate in grija lui Dumnezeu. Chiar si cand boii tai se impiedica, iar lucrurile nu merg asa cum crezi ca ar trebui, Dumnezeu nu are nevoie de ajutorul tau. El intelege situatia mai bine decat ai putea tu vreodata, iar cand vine vremea potrivita, El va face "minuni care n-au avut loc in nicio tara si la niciun neam" (Exod 34:10). Fireste, este frustrant sa ai ceva inaintea ta si sa nu poti pune mana, mai ales cand altii care par a fi mai putin merituosi se bucura de ceea ce tu iti doresti cu disperare. Dar Scriptura ne spune: "Taci inaintea Domnului, si nadajduieste in El" (Psalmul 37:7). Predicatorul canadian A.B. Simpson a spus: "Deseori nu exista nimic mai evlavios din partea noastra decat lipsa activitatii, dar totodata nimic mai daunator decat neobosita truda, caci Dumnezeu a fagaduit ca isi va infaptui vointa suverana".

Pavel scrie: "Bucurati-va in nadejde. Fiti rabdatori in necaz. Staruiti in rugaciune" (Romani 12:12). Telurile pe termen lung te vor impiedica sa mai devii frustrat de amanarile pe termen scurt. De aceea Dumnezeu a spus: "cel ce o va lua ca sprijin nu se va grabi sa fuga" (Isaia 28:16). In Faptele Apostolilor citim: "Fiindca au fost opriti de Duhul Sfant sa vesteasca Cuvantul in Asia.." (Fapte 16:6). De ce? Pentru ca: a) nu era vremea potrivita; b) Dumnezeu avea nevoie de Pavel si de Barnaba altundeva; c) El dorea ca ei sa fie mai pregatiti inainte de a se imbarca pentru o misiune de o asa mare insemnatate.


Inteleg eu gresit....sau Dumnezeu nu are nevoie de mine ca sa-I apar imaginea? Sa am eu grija de Chivot sa nu cada?
Asa ca stiu ce am de facut de acum inainte.
Multumim Domnului pentru ca ne vorbeste atunci cand stie ca TREBUIE sa stim ceva.

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă