martie 14, 2009

Q & A. Let the winamp answer

Am preluat o leapsa din nou:P De la fata cu lipici.
E distractiv; iar unele raspunsuri mi-au chiar placut si se chiar potrivesc.

1. Cum te simti astazi?
Clinging to the cross- Tim Hughes feat. Brooke Fraser
2. Vei ajunge departe în viata? Por esta ciudad- Alex Ubago
3. Cum te vad prietenii tai? Decean- Venim, Tie lauda-Ti cantam
4. Te vei casatori vreodata? Switchfoot- Adding to the noise
5. Care e tema preferata a celui mai bun prieten? O zi cu Tine...nu-stiu-cine
6. Care e povestea vietii tale?
Steppin' on the clouds- The Inspirations Quartet
7. Cum este/a fost în liceu? Perfect world - Simple Plan :)) Indeed.
8. Cum poti avansa în viata?
Sleep- Plumb. =))
Incepe sa imi placa.
9. Care este cel mai fain lucru la prietenii tai? Isus e Soarele meu- Vitamina C
10. Ce se preconizeaza pentru weekend? Lasa-ti inima si buzele sa cante- Speranta
11. Ce cântec te descrie cel mai bine? La vida sin amor- Il Divo.
(E pe bune. Serios ca nu am trisat)
12. Dar pe bunicii tai? Boys don't cry- Plumb
13. Cum îti merge în viata? Ploaie in luna lui Marte- Nicu Alifantis
14. Ce melodie îti va cânta la înmormântare? God of wonders- Delirious
15. Cum te vede restul lumii? It came out of the sky- Creedence Clearwater
16. Vei avea o viata fericita? Traiesc -Paul Muresan
17. Sunt persoane care te doresc în secret?
I can't take my eyes off of you- Highschool musical :))
18. Ce ar trebui sa faci cu viata ta? Missing person - Michael W. Smith


Care mi se par cele mai semnificative? Mai jos urmeaza explicatii:)

1. Ma simt azi "clinging to the cross". Am cautat clinging in dictionar si iata rezultate:
a rămâne credincios (+D), a adera la, a se ţine de, a se apuca, a nu lăsa din mâna (+A).
Intr-adevar, nu vreau sa se termine in nicio zi credinciosia mea fata de ...nu de cruce, ci de Cel care pe cruce mi-a redat viata inapoi, mi-a redat sensul de a trai, mi-a dat dovada dragostei si Absolutului. Azi ma simt asa si in fiecare zi a vietii mele sunt dependenta , ma tin ca scaiul de ea, de El, de Domnul meu. Foarte buna descriere.

2. La intrebarea aceasta nu stiu ce sa zic :)) Nu stiu ce sa insemne; ca voi ramane prin orasul acesta? :-?

5. Intr-adevar, cei mai buni prieteni ai mei traiesc aceasta melodie:
"O zi cu Tinei-i atat de bine;
Inima mi-e plina de iubirea Ta;
Tu esti aproape, Tu esti in toate
Si nu ma tem orice s-ar intampla."

6.Asta imi place cel mai mult.
ONE OF THESE DAYS I'M GONNA LEAVE
ONE OF THESE DAYS I'M GOING HOME.
I'M GONNA TAKE MY FINAL JOURNEY
I'M GONNA REST "NEATH HEAVEN'S BLUE DOME."

GOING PAST THE MOON THE STARS AND THE PLANETS
I'M GONNA WALK ON THE MILKY WAY.
WHEN OLD GABRIEL GIVES THE SIGNAL
I'M GONNA LEAVE FOR HEAVEN TO STAY.

STEPPING ON THE CLOUDS WE'LL SEE JESUS
RISE TO MEET HIM IN THE AIR
STEPPING ON THE CLOUDS HE WILL GREET US
OH THE JOY TOGETHER WE'LL SHARE
I'M GONNA LEAVE THIS WORLD BEHIND ME
GOING WHERE THE DEVIL CANNOT FIND ME
I'M GOING HIGHER, HIGHER, HIGHER
STEPPING ON THE CLOUDS.
Ii puteti si auzi , aici.

7. Este adevarat raspunsul :) Viata mea din liceu a fost o lume...nu perfecta, dar frumoasa. Pentru ca "imperfectiunea constituie frumusetea aproape in totalitate" .

8. Cat despre intrebarea numarul 8, imi place tare mult modul meu de a avansa in viata, in gluma luand lucrurile :)) Daca s-ar putea si in serios, ce bine ar fi :)

9. Si, da. Acesta este cel mai fain lucru la prietenii mei si asta imi place cel mai mult la ei: ca soarele lor este Isus si ca se hranesc cu lumina din El, ca se umplu cu energie de la El, ca se lasa incalziti si iubiti de El.

10. Si intrebarea cu weekendul este valabila. Let your heart sing and rejoice, girl. The best it's on the way:P

11.Si "viata fara dragoste" e raspunsul la intrebarea care cantec ma descrie cel mai bine :)) Dar nu e adevarat. Daca un fel de dragoste nu e, nu inseamna ca nu e deloc. Am exact atata dragoste cata am nevoie in acest moment :)

12.Asta cu bunicii...nu stiu ce sa zic de ea. Intr-adevar, nu i-am vazut pe niciunul din cei doi bunici ai mei plangand- sau nu imi amintesc:D

14.Si, da, sunt de acord cu cantecul de la inmormantare. Poate daca ne gandim in loc de inmormantare la momentul in care voi parasi Pamantul, voi canta chiar eu cantecul , impreuna cu corul de ingeri : God of wonders, above the galaxies; The universe declares Your majesty: Lord of heaven and earth!

15. Imi place cum ma vede- ca venind din cer ;;) Dar mi-ar parea si mai bine sa ma si vada mergand inspre acolo:) Si sa vina si ...restul lumii dupa mine!

16. Da, voi avea o viata fericita. Si o am, caci "traiesc un vis ce s-a implinit" :)

17. E clar. Ca cineva nu isi poate lua ochii de la mine:)) In secret, dupa cum pune si intrebarea problema. Sigur ca da:))

18. Ce ar trebui sa fac cu viata mea?
Ma uit acum ce spun versurile...si cred ca ar trebui sa am o credinta maxima. Credinta maxima = cat un graunte de mustar. Si , ca un copil, sa cred, chiar fara niciun motiv temeinic. Chiar daca, spune credina. Si nu daca....

Interesanta si leapsa asta. O dau si eu mai departe cui ii place.
Sa fiti sanatosi.

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă