martie 20, 2009

Alergare

De-aici de jos;
de-acum încep
să-mi iau avânt,
cu ţinta : Cer!
Când pe poartă voi intra,
Şi ochiul Tău Îl voi vedea,
să pot să sar, s-ajung
direct în al Tău braţ, Isus.
Căci orice-aici mă-mpiedica
spre ceruri a înainta,
atunci le voi fi biruit
prin Duhul Tău, definitiv.
Suflet împiedicat am fost
Cam multă vreme, aici, jos.
Dar de azi vrea a birui
prin Duhul Tău, ce-oi întâlni
în alergarea mea spre Cer;
căci nu vreau jos, aici, să pier.
Cu ochiul ţintă către cer
de-acum rămân.
Căci saltul a fost început
şi doar puţin mai este
până să-nvat să zbor,
să termin saltul şi-n al Tău braţ
loc să-mi găsesc pe veci;
în al dragostei deplin popas,
cu Tine, sus, e tot ce vreau.

3 comentarii:

Anonim spunea...

recunosc că arată mult mai bine pagina te de viață acum :)

și m-a surprins și că ai pus acolo la eveneminete speciale blogul meu... hmm... mulțumesc, sper să o fac să fie specială așa cum i-ai zis și tu...

CAZACU GHEORGHE spunea...

Sa fiti Sanatoasa Draga Sora , Si sa va Intareasca Dumnezeu Admin. Doamne Ajuta!

Eliza spunea...

Multumesc Frate Preot. La fel va doresc. Sa stam in Lumina si in Adevar, departe de orice stapanire a lumii Si Adevarul lui Dumnezeu sa ne faca liberi.

Interesaţi de pagina de viaţă