martie 08, 2009

Eu nu

Tocmai am citit ce aţi scris mulţi despre mame azi.
Eu mi-am petrecut la nuntă.
Am şi uitat ce zi este, mi-a amintit azi dimineaţă cântecul prin ploaie :
"E ziua ta, mămico..." :)
Şi am sunat-o repede pe mamichula mea.

Acum nu o mai lungesc, doar închei ziua asta plină de destule rime, câteva prime, jocuri "pe mese", lacrimi inghtite şi gânduri negândite, viziuni şi alte cele...

Domnul să binecuvânteze pe Andreea şi pe Cătă şi pe noi să ne vedem Visul cu ochii, chiar dacă celelalte viziuni nu vor mai avea timp să devină realitate.

Iubiţi-vă unii pe alţii.

2 comentarii:

disa spunea...

La multi ani tie si mamicutei tale!

Eliza spunea...

Multumesc, Disa. Mie imi place ca 8 Martie sa fie ziua mamei. Nu a femeii. A mamei. E cu totul altceva.:)
Nu stiu daca si tu esti mama, dar chiar daca nu esti, trebuie sa iti raspund: Sa ai anii ramasi pe pamant plini de culori din Dumnezeu.

Interesaţi de pagina de viaţă