august 27, 2008

O zi

"Vine ziua de vrei sau de nu vrei
Cand vesnicia iti va cere vama ei...."


Sunt versurile ce tocmai le ascult.
Legate in mod "coincidential" [:))] de ce aveam de gand sa scriu.
Vine o zi pentru toate.

De exemplu...
Pentru tanti Aura a venit cu 13 ani in urma...


Pentru mamaia, exact acum 5 ani.

Pentru nenea Ion, acum 5 luni aproape.

Toti trei, rude, frati in Domnul Isus, impart acelasi loc, acelasi cimitir mic, "de familie".
Liniste si pace. Ca si dincolo, in cel mare. Loc unde mi se face dor si vreau mai repede acasa.

Cine se gandea in acea zi de durere familiala ca peste exact 5 ani, in aceeasi zi de 30 august, aceeasi familie largita va fi intr-o zi de bucurie?
Nimeni nu se gandea.
Cine s-ar fi gandit ca eu voi scrie despre asta?
Nimeni.
Nu ne gandim si nu putem planifica sau anticipa. Nimic. Ziua de maine....ce spun zi?!? Clipa urmatoare nu-i a mea. Si daca mi-e ingaduit sa scriu post-ul acesta....este un motiv.



Este o zi a nasterii, pe care unii o sarbatoresc de 13, 23, 25 sau 30 de ani.
Este o zi a mortii fizice, pe care cu durere trebuie sa o traiasca cei din jur.

Este o zi a adevarului in toate, precum si o zi a incercarii in toate.
Este o zi de bucurie negraita, dar este si o zi a ursuzeniei. :)

Sunt zile si zile, prin care suntem chemati sa trecem, alergand fara sa pierdem tinta din gand.


"Faptul ca nu stim ce-i la urmatorul pas, nu ne impiedica din alergat."- scrie Roxy la status.
Imi suna cunoscut.....

A, da. Eu am spus asta.
Ieri cand eram praf si m-am dus sa intaresc o armata de soldatei.

Si au fost intariti. Ei, dar mai ales eu. Si nu prin puterea mea, ci prin Cel ce e cu mine mereu si care are in control urmatorul meu pas, are clipa si ziua urmatoare in vedere, ori de care ar fi ea.

Da, El stie. Si simte, cu mine o data. Si inca o data imi valideaza simtamantul si starea. Si inca o data trimite Cuvant.

Plangerile lui Ierem 3:17 Mi-ai luat pacea, şi nu mai cunosc fericirea.
Plangerile lui Ierem 3:18 Şi am zis: "S-a dus puterea mea de viaţă, şi nu mai am nici o nădejde în Domnul."
Plangerile lui Ierem 3:19 "Gândeşte-Te la necazul şi suferinţa mea, la pelin şi la otravă!"
Plangerile lui Ierem 3:20 Când îşi aduce aminte sufletul meu de ele, este mâhnit în mine.
Plangerile lui Ierem 3:21 Iată ce mai gândesc în inima mea, şi iată ce mă face să mai trag nădejde:
Plangerile lui Ierem 3:22 Bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit, îndurările Lui nu sunt la capăt,
Plangerile lui Ierem 3:23 ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă. Şi credincioşia Ta este atât de mare!
Plangerile lui Ierem 3:24 "Domnul este partea mea de moştenire", zice sufletul meu; de aceea nădăjduiesc în El.
Plangerile lui Ierem 3:25 Domnul este bun cu cine nădăjduieşte în El, cu sufletul care-L caută.
Plangerile lui Ierem 3:26 Bine este să aştepţi în tăcere ajutorul Domnului.
Plangerile lui Ierem 3:27 Este bine pentru om să poarte un jug în tinereţea lui.
Plangerile lui Ierem 3:28 Să stea singur şi să tacă, pentru că Domnul i l-a pus pe grumaz;
Plangerile lui Ierem 3:29 să-şi umple gura cu ţărână, şi să nu-şi piardă nădejdea;
Plangerile lui Ierem 3:30 să dea obrazul celui ce-l loveşte, şi să se sature de ocări.
Plangerile lui Ierem 3:31 Căci Domnul nu leapădă pentru totdeauna.
Plangerile lui Ierem 3:32 Ci, când mâhneşte pe cineva, Se îndură iarăşi de el, după îndurarea Lui cea mare:
Plangerile lui Ierem 3:33 căci El nu necăjeşte cu plăcere, nici nu mâhneşte bucuros pe copiii oamenilor.

E ciudat...nu numai voi care sunteti aici langa mine ma simtiti.
De la sute de kilometri departare, si ea ma simte.

De unde?
Ma intreb si cum.

Dar tac, pentru ca stiu:)

Si doar multumesc pentru ziua in care ma aflu, chiar de voua va pare ca-i cu gust de noapte.

Eu stiu ca si de pare noapte, e o zi...cu un scop si o lectie, cu o treapta si-un urcus.
Si doar astept sa trec si de tunelul prezent, incredintata ca desi nu stiu ce-i, e pentru modelarea-mi.

Si noaptea are stele
Si cerul negru are Luna.
Si eu Il am pe Domnul meu
Chiar daca afara e cer negru
Sau zi senina.
Asa ca zambiti toate, fetelor care va ingrijorati pentru mine....
e doar o zi :)

Va iubesc.
>:D<

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si ce e cel mai minunat este ca atunci cand iesi din tunel constati nu doar ca aproape tot ce te inconjoara s-a schimbat...ci cand ajungi sa privesti din nou in apa de odihna a lacului asternut intentionat langa pasunea verde si proaspata din apropierea iesirii tunelului, constati cu uimire ca...te-ai schimbat...nu mai esti aceeasi ca inainte de intrarea in tunel...esti...mult...mult...mult mai fermecatoare...pentru ca ceea ce face farmecul unui om este bunatatea lui! :*

Sunt atat de bucuroasa ca am asa o prietena si sora ca tine (doi in unu :) - unica si fermecatoare (conform definitiei data mai sus) dar mai ales din ce in ce mai frumoasa
( conform definitiei frumusetii:
Cu cat esti mai asemanator lui Hristos,
cu atat esti mai frumos!
)

Iti doresc o calatorie palpitanta prin tunelul infrumusetarii !
:) >:D<

Interesaţi de pagina de viaţă