august 22, 2008

23 august si o lumina- 0 privire dincolo de Mijloc.

Sori...a venit si ora asta. Sa scriu despre tine. :)
Nici nu stiu...ce. Din atatea lucruri...nu te incap pe tine ditamai soricela cateva cuvinte. Ce esti pentru mine nu poate descrie un post. Nici poze.
"Echipa mea"...acum mi-am amintit:)

Si mana intinsa pentru mine, sufletul deschis, incurajarea, "...ba ca poti":), zambetul, bratele, cuvintele, privirea...toate prin tine, atata timp.

Un an si jumatate a trecut, de cand mi te-a daruit:)


Si mai multi tocmai se implinesc, de cand esti un dar pentru pamantul asta, pentru oameni...la inceput pentru unii, pe parcurs pentru altii... Ma bucur doar ca am fost si eu binecuvantata sa fiu martora la desfasurarea vietii tale pe linie suitoare :)
Schimbari pe dinauntru, pe dinafara, pe laterale...:P
Ma bucur ca am putut fi alaturi de tine.
Si ca am ce invata de la tine. Si ca, de fapt, avem Acelasi Invatator.
Tot ce vreau pentru tine ai deja: Il ai ca Tata, Prieten, Frate, Iubit, Rege...pe Domnul. Traiesti o poveste de dragoste in care esti eroina principala: Printesa. Si asta nimeni nu ti-o va putea lua vreodata., "surora mea" :)

:))In cate feluri ne-am mai alintat noi...

De cate ori nu ne-am impiedicat si de cate ori ne-am ridicat...reciproc:)
Pentru ca El e la mijloc si nu vom lasa pe nimeni sa-I ia locul, asa-i? :)


Ii multumesc pentru tine si pentru ca esti o minune si intreaga viata ta este formata din minuni. Si Ii mutumesc pentru ce ne-a dat sa impartim. :) Un loc'sor in inima Lui, pentru noi doua.


"Te pup si te iubesc" , ca sa inchei ca tine.


Si versetul pe anul ce tocmai incepe....sa nu-l uiti :)

"Nu te teme de nimic, om preaiubit! Pace ţie! Fii tare şi cu inimă!"

Daniel 10:19


Si daca se va intampla confuzia sau teama sau intunericul...aminteste-ti...El a vorbit; prinde iarasi puteri, fii intarita si fa-te gata- de orice ar urma.
Si....numarul lu' soricela il stii :P


ESTI iubita, ESTI o binecuvantare si ESTI o minune!.

P.S. De abia astept sa vad ce vei mai fi de acum incolo ;)

...se vede pe tine ca esti nascuta ca sa invingi :)"B" de la...:)) Great times spent together....cand am uitat de toti ;))
Aici, sub sabia lui Mihai si langa calul lui....a inceput totul :)
...si aici la ultima reencontracion:P

[...cam putine poze avem noi, ne ocupam de obicei timpul cu altele mai dragute :)]

Sa ai o zi maravillosa plina de EL.
>:D<

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ms, mult, Lizzie!:) azi dimineata, Tata m-a trezit cu un zambet..ptin tine...prin mesajul tau! ms mult de tot pt tot ceea ce esti, pt prietenia ta, pt dragostea ta, pt timpl tau si pt tot! Esti cea mai tare soricela:) Te pup si te iubesc!:*

Interesaţi de pagina de viaţă