august 16, 2008

O noua zi

...O noua zi, din Dragoste,
S-a aratat pe cer- o stralucire,
Un zambet plin, fara suspin;
M-a invatat ce-nseamna sa traiesti.

Asa m-am trezit azi dimineata, dupa o noapte cam nelinistita ce a urmat unei zile...nicicum.
De fapt, de muuuult timp nu am mai simtit ca sunt "nicicum" :)
Dar inca o data Domnul mi-a demonstrat ca El poate schimba gri-ul in orice alta culoare:)Portocaliu, de exemplu:)
Desi azi ma simt de un portocaliu mai deschis, e mai bine decat ieri:)

Si cantecul de azi...:) Cu zambete si O NOUA ZI, din EL.
O zi in care El stie ce urmeaza si El are grija de mine, de tine si de inimile si mintile noastre, prin orice am trece.

"...te asigur insa ca exista o ratiune in tot ce face EL..." - am tot declarat ieri:) Pentru ca a stiut ca trebuie sa cred asta. Sa nu ma indoiesc nicio clipa:)
Si am crezut si inainte, dar acum cred cu bucurie, fara umbre:)

Si Cuvantul de azi....se potriveste.
"When God makes a promise, He always keeps it- but His timing is often a challenge to our faith. Don't ever give up on Him."

Cand Dumnezeu face o promisiune, El intotdeauna o tine, o implineste. Dar timpul cand o va face este intotdeauna o provocare pentru credinta noastra. Niciodata sa nu iti pierzi increderea in El.
Niciodata sa nu crezi ca a uitat. Sau ca s-a razgandit. :) Crede-L pe El si Cuvantul Lui, indiferent de ce spun oamenii. Ai incredere in El, oricum te-ar trata oamenii- pe tine sau actele tale, daca sunt facute IN EL.

Sa avem o zi in care credinta sa ne fie marita si sa primim provocarile cu zambetul in inima si cu mintea plina de credinta. Si la sfarsitul zilei, sa fim mai SUS, mai APROAPE, mai INCREDINTATI. Toate cu ajutorul Lui.

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă