august 28, 2008

Intre ieri si azi


Ieri viata mea era mai usoara, dar azi...e mai frumoasa:)
Ieri nu stiam cate stiu azi, dar poate eram mai fericita.
Ieri plangeam ca sunt uitata si parasita, dar azi...zambesc pentru ca stiu ca am fost iubita.
Ieri eram furioasa cand primeam pedepse. Azi multumesc Cerului pentru ele.
Ieri credeam ca nu sunt destul de buna. Azi ma simt ca o minune:)
Ieri credeam ca nimeni nu ma vede. Azi sunt bucuroasa pentru ca oamenii ma iubesc.
Ieri aveam prietenii toti langa mine. Azi nu ii mai am, dar ii iubesc mai mult.
Ieri imi doream printul. Azi traiesc pentru Regele meu:)
Ieri apreciam popularitatea si frumusetea. Azi dau totul pentru intelepciune, putere si pace.
Ieri trebuia ca eu sa controlez totul. Daca aveam o sarcina, EU trebuia sa o duc la capat, in cel mai bun mod posibil. Azi nu ma mai bizui pe mine, dau credit si altora.
Ieri eram trista si depresiva. Azi cant si dansez de bucurie.
Ieri iubeam fara sa cer nimic in schimb. Azi fac la fel:)
Ieri aveam oamenii mei preferati. Azi vreau sa aplic AGAPE in mod egal , tuturor.
Ieri ...a fost ieri. Dar azi- azi e noua zi daruita de Creator. O zi in care sa ma veselesc si in care totul e nou.
Azi e ziua Domnului. Sa ne veselim in ea!

...scris in 16 august 2007...
M-am plimbat un pic prin memorii si am gasit asta.

Sa iti fie de bine.

:)


...acum stau si imi dau seama ca cineva, ceva, incearca sa ne traga de multe ori inapoi. DIn azi, spre ieri.
Dar avem o mana puternica de partea noastra, care ne tine tari in noua identitate, in noua stare, de copii rascumparati.
Multumesc Acestei maini, Acestei inimi care nu da voie la nimeni sa ma dezlipeasca de El. Si chiar daca, asa impiedicata cum sunt, par ca ma intorc....nu e asa. Stiu cine sunt si stiu unde stau. Imi cunosc identitatea- In Cristos- si nimeni si nimic nu are atata putere asupra inimii si mintii mele incat sa ma faca sa cred altceva, sa ma convinga de neadavar. Cel ce e-n mine e mai tare decat duhul acestui veac.
Si raman in El. Tare si cu privirea inainte, alergand spre premiu si tinta.

Ramai si tu in El.

4 comentarii:

AJ spunea...

E mai bine să începi cu Regele, deoarece doar în felul acesta vine și prințul :) deci, ai ales bine

A propos de prinți, simplulgand a scris ceva pe blogspot, ar prinde bine si parerea ta.

Eliza spunea...

Nu ma bag, ma abtin si fara mult efort:)-La Seb pe blog:P A ajuns oricum prea departe si fara mine;))

Anonim spunea...

"...si stiu unde stau"....esti pe Stanca...ramai acolo...chiar de vine furtuna, esti in siguranta...iar de-i soare, il simti mai puternic, pt ca esti la inaltime:)

AJ spunea...

comentariul aici l-am trimis înainte să ajungă așa departe lucrulile acolo... și de asta regret..mai bine tăceam

Interesaţi de pagina de viaţă