august 10, 2009

Test de memorie.

Mă zgâiam pe la Only Joy şi am luat o leapşă.


1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici cel de-al patrulea rând.
Te înalţ mai sus, mai clar. Al patrulea portativ se pune? :D


2. Fără să verificaţi, cât e ora?

. 20,00


3. Verificaţi!
20, 31 - cum zboară timpul!

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
Pantaloni scurţi negri şi tricou alb.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Citeam descrierea morţii muştei din experimentul Andreei.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Copiii de pe teren şi fluiere, tot acolo.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi pentru ce?
Ieri seară să mă duc peste stradă la neamuri.

8. Ce aţi visat ieri noaptea?
Nu am visat de data aia. Sau nu îmi amintesc.

9. Când aţi râs ultima dată?
Acum 5 minute, când am zis despre "cuţită şi furculiţ".

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Vopsea lavabilă şi câteva urme de ţânţari.

11. Dacă aţi deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Un apartament în Sibiu.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Peţitoarea- indian.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Nu, cred că nu m-am uitat nici în oglindă.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Îmi solicită memoria.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
îmi cântă acum Juanes.

16. Care este prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Ema sau Monica sau Doris. Încă nu m-am chiar decis.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Robert. :) Sau Radu sau Filip sau Flavius sau Matei sau Răzvan. 8->

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Nu, nu m-am.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
"Frumos trăit, rob bun şi credincios."

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba?
Nu m-am gândit niciodată. E prea greu chiar şi de visat la asta. M-aş schimba pe mine în lume- pare cel la îndemână.

21.Vă place să dansaţi?
Nu chiar. Doar să mă învârt.

22. George Bush?
Ce-i cu el?

23. Ce aţi văzut la tv. ultima dată?
A trebuit să caut pe google cum se numeşte:)) The Nanny, cu Fran si mr. ăla. Noroc că m-am uitat azi, că altfel nu aveam ce să răspund.

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească această leapşă?
Nu mai este nici măcar una căreia aş putea să i-o ofer. Să ia cine vrea. :D

Un comentariu:

Unknown spunea...

Robert a vrut initial sa ma numeasca mama:)..dar am venit pe lume Alexandru.
L-am intalnit azi pe Flavius B, pe pod la Turnu Rosu, in timp ce eram in plimbare cu bicicleta prin imprejurimile satelor sibiene.
Am petrecut o zi faina la pescuit impreuna.Radu imi este prieten rar,(pentru ca este un altfel de om, si unul rar), Razvan este verisorul meu...iar Matei...ar fi o optiune si pentru mine:).

Interesaţi de pagina de viaţă