august 27, 2009

Blog de oro

Circulă, din câte observ, o leapşă mai specială, sub forma unor aprecieri, sub numele de Blogul de aur.

Cineva mi-a apreciat şi mie blogul ca fiind unul aşa. Mulţumesc pentru aprecierea ta!
Am fost surprinsă. Trebuie să dau şi eu mai departe la zece persoane această apreciere. Care sunt blogurile de aur pentru mine. Datul acesta mai departe se numeşte nominalizare.

Regulile sunt:
1. afişarea premiului
2. afişarea linkului celui care a acordat acest premiu
3. oferirea lui la 10 bloggeri

Să începem deci.

1. Premiul este acesta:

2. L-am primit de la: Think for myself.

3. Bloguri de aur pentru mine(în trecut şi/sau prezent ) sunt scrise de:

-Laura
-Alex, Gabriel si Bogdan
-Bianca
-Alex
-Cella
-Seb
-Callina
-Andrei

Nu găsesc 10. Îmi pare rău. Asta-i tot. Le mulţumesc scriitorilor pentru fiecare post în care m-au hrănit cu bucăţi din Dumnezeu.

7 comentarii:

cella spunea...

mersi frumos tu copila ;) ...

aditza spunea...

Nu-mi place ideea cu trimisul acestui premiu la nu stiu cati bloggeri. Zece parca-s prea multi. Un premiu trebuie sa fie ceva special. Nu sa fie trimis la orice blogger la orice blog fara valoare. Din fericire blogul tau merita un premiu dar nu acesta. Pentru design si calitate de la mine ai o simpla nota 10

Eliza spunea...

Si eu cred la fel in legatura cu "specialitatea" premiului. Si mai cred si ca fiecare premiu este dat in urma unei analize subiective. Blogul X poate sa fie de aur pentru mine, dar nu si pentru tine, de exemplu :) De aceea nu am "premiat" decat 8 bloguri, pentru ca nu am vrut sa implinesc numarul, ci sa arat cine este pretios pentru mine prin ceea ce scrie.

Cat despre calitatea si designul blogului meu, multumiri catre Wordpress Templates.

:) Multumesc ca ai trecut pe aici, chiar daca pentru tine blogul meu este doar unul de ...fier, poate:P

aditza spunea...

Probabil am sa mai trec. Mi se par niste pagini de viata destul de primitoare :)

briz-briza spunea...

esti minunata. nu ma explic, nu scriu ce si cum despre chestiunea cu "globul de aur", ci pur si simplu astern : MULTUMESC !

Eliza spunea...

...si nici macar nu am scris si de colectia ta de ganduri...>:D<

Unknown spunea...

Multumesc si eu de atentia primita blogului meu.Lucrul acesta ma responsabilizeaza mai mult in trairea practica crestina.

Interesaţi de pagina de viaţă