august 12, 2009

nu sunt eu Absolut

Am vrut în dimineaţa aceasta să Îi spun "Mulţumesc pentru că eşti de partea mea". Dar înainte de a-mi ieşi cuvintele din gură s-a întâmplat ceva şi am auzit altceva: "Mulţumesc că mă ţii de partea Ta".

M-am gândit şi, într-adevăr, este o diferenţă care aduce corectitudinea în cea de-a doua exprimare.

Mă bucur că pot fi de partea lui Dumnezeu, parte din împărăţia Lui; de partea Adevărului, a Dreptăţii, a Înţelepciunii. Pot sa fiu în partea Lui de teren.

El este Absolutul şi calităţile Sale sunt cele absolute. În funcţie de ele sunt eu şi nu ele în funcţie de mine. Deci nu este dreptatea de partea mea, Adevărul nu este al meu, Înţelepciunea nu este a mea. Eu sunt de partea lor. Eu sunt a Adevărului.

Şi ce diferenţă face acest lucru în viaţa mea.

Fie ca azi şi eu şi tu să trăim de partea lui Dumnezeu şi a atributelor Sale. Să nu încercăm să-L facem pe El în funcţie de noi; noi trebuie să ne schimbăm după Chipul Său. El este neschimbat; noi nu. Pe noi ne bate vântul schimbării în aproape fiecare clipă; El este Stânca neclintită.
Noi trăim Adevărul şi dreptatea în funcţie de evenimente; Cuvântul Lui este Da şi Amin!

Mă îndrept spre Adevăr şi Lumină, asemenea florii soarelui, care îl caută pe soare ziua întreagă şi se îndreaptă zâmbind cu faţa către el.

Căci eu sunt floarea, El este soarele şi eu sunt a Lui.

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă