august 08, 2009

Dare de seamă



A fost o săptămână frumoasă.
La Râu Sadului, departe de semnale, în afara ariilor de acoperire a reţelelor de telefonie mobilă, departe de claxoane şi ţevi de eşapament, departe de aglomeraţie şi chiar de caldura sufocantă.
Organizarea a fost asigurată de
ECM ; protecţia, bucuria, Hrana, odihna au fost asigurate de Dumnezeu. Cazarea, mâncarea, focul de tabără au fost asigurate de cabana Nora.
Participarea a fost asigurată de tineri şi tinere din oraşe din ţară- Bucureşti, Craiova, Câmpina, Târgu Jiu, Oradea, Sibiu şi de persoane din SUA şi Anglia.

Multe altele au fost asigurate de diferiţi oameni, care purtau numele de lideri, iar noi toţi ceilalţi purtam, ca şi ei, de altfel, ecusoane cu numele.


Frumos. Oameni de la care ai ce învăţa doar privind, Cuvânt din care te saturi studiind, închinare prin care te împlineşti cinstindu-L pe Cel care ne-a fost adevărat lider tuturor.

Echipa ECM are o viziune frumoasă: 10% din Europa să fie pentru Cristos! Să aparţină lui Dumnezeu. Zeciuiala Europei, pentru Domnul întregului pământ.

Să fie binecuvântaţi să ne rugăm în continuare şi ştiu că vor fi, pentru că sunt o binecuvântare pentru mulţi.


Am făcut multe în această săptămână, multe serioase, multe prea hazlii...au fost toate darul Lui- încă unul- pentru noi.

Am cunoscut mai îndeaproape doi oameni ai lui Dumnezeu- Ezra şi Neemia, cu ajutorul fratelui Dwight Stone şi al fratelui Maciek.

În continuare poţi citi retrospectiva săptămânii, care cuprinde principalele evenimente şi o bună doză de voie bună.
Retrospectiva - asigurată de fetele din Târgu Jiu.
Enjoy it.


Cu mic cu mare am plecat,

Din toate părţile ne-am adunat

Cu gândul numai la distrat

-...pardon, la studiat-

Şi la Nora ne-am cazat.


Cabana e primitoare,

Cu duşuri răcoritoare.

Îi spală chiar şi pe vecini

Şi de bucurie-s plini.


Ne trezim de dimineaţă

Cu urme de pernă pe faţă

Şi spre baie ne-ndreptăm,

În şir indian aşteptăm.


Cine-apucă să se spele

Merge usor pe alee,

Spre grupuri să se întalnească

Şi inima să-şi veselească.


La studiu am învăţat

Să nu fim ca Sanbalat,

Ci ca Ezra să gândim

Şi ca Neemia să zidim.


Fiindcă am fost gălăgioşi,

Cosmin ne-a dat programu-n jos.

Atunci toţi am ripostat,

Dar el tot nu s-a lăsat.


Într-o bună dimineaţă,

Când să ne spălăm pe faţă,

În baie ne-am orbecăit,

Dar apă tot n-am găsit.


La râu atunci am alergat,

Pe mâini pe faţă ne-am spălat

(-Şi pe dinţi nu ?

-Taci, tu !

-Okei .)

Cu toţii ne-am bucurat

Că râul n-a fost secat.


Nimeni nu ar fi crezut

Că Dănuţ ar fi în stare

Să aibă un cap aşa de tare.

În duel când a sărit,

Şase copci au răsărit.


La banner ne-am adunat ,

Spre comoara am plecat-

Fiecare cu o hartă

Foarte bine desenată.


În cascadă ne-am băgat,

Până şi de serpi am dat,

Dar niciunul n-a lăsat

Vreun bileţel neluat.


După ce-am răscolit pădurea,

Am luat la răsfoit Scriptura.

Înapoi am alergat,

Dar premiul a fost luat

De Samy şi echipa sa,

Reuşind victoria.


La Mufa-Pufa s-au întrecut,

În saci n-au prea încăput.

În hârtie s-au înfăşurat

Şi de sfoară-au apucat.


De-nvârtit, s-au învârtit.

Fiecare-a reuşit

Prin cercuri să se strecoare,

Dac-a mai fost în picioare.


Şi acuma, la sfârşit,

Ne-am bucurat c-am reuşit

Să ne cunoaştem mai bine,

Aşa cum Silviu ne spune.


Şi spre casă când plecăm,

Ce-am învăţat, să nu uităm.

Să punem în aplicare

În viaţa noastră, fiecare.



Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă