iunie 10, 2009

S-a aproape sfârşit.

Mda...
C'est almost fini.(a se citi cu accentele de rigoare, care îmi lipsesc din păcate)

Mi-am luat ramas bun-urile necesare.
(S înţeleg că cele neluate nu sunt necesare...?)

En fin.....aici e un sfârşit.

Pe care nu vreau(ciudat) să-l comentez, pentru că nu îmi provoacă foarte multe sentimente. Nici gânduri.

Chiar acum "mă strofoc de căldură" (citat din om în viaţă- nu ştiu cum se face că în ultimul timp faci cum faci şi te bagi în toate posturile. ) şi ascult colinde. Aşa sărbătoresc sfârşitul. Cu Începutul, care pentru mine înseamnă de fapt totul. Începutul şi Sfârşitul care sunt Isus Hristos. Doar El contează, iar El nu se termină.

El a venit din gloria de sus şi va mai veni o dată. Şi să-I vină Lui şi din viaţa mea gloria cuvenită- adica toată.

Cam atât îmi vine a spune.
Cius

4 comentarii:

Timeea spunea...

waiting for you>:D<

Ana-Maria spunea...

ooooooooooooooooo :(
inca nu pot intelege cum te simti, dar stiu ca va veni si pt mine un astfel de moment...
mai ti minte faza cu sinusoida lui Dobson;))? ma gandeam acum ca la fel ca sinusoida aia totul are un inceput si un sfarsit, apoi urmeaza alte inceputuri care vor umbri tristetea sfarsitului.
traieste si aceasta clipa...si cu siguranta sinusoida va urca din nou in sus :) >:D<

mai mult, avem promisiunea ca "FIECARE lucru El il face FRUMOS la vremea lui". nu ma indoiesc de faptul ca si aceste momente au frumusetea lor. :*

Eliza spunea...

:) Cretzu', daca ma provoci sa ma plasez pe un punct al sinusoidei , nu imi voi identifica prezentul nici cu un punct inalt nici cu un punct adanc. Sunt undeva spre "nicicum" :) Dar cu tendinte spre inalt:)
Vremea aceasta intr-adevar este cea potrivita pentru ca acest lucru sa fie frumos.

Ieri la intrarea in Targu Jiu mi-am spus, inspirata dintr-un cantec al lui Hawk Nelson:
"I said good bye to the broken hearted, packed up and moved home! " :)
La celelalte lucruri din Sibiu nu le-am zis inca ramas bun. Dar un lucru e cert: tot ce-a fost heart breaking a luat sfarsit:)

SHMILY

briz-briza spunea...

in inima Cuiva tu primezi. O, cum poti stralucii!

Interesaţi de pagina de viaţă