iunie 14, 2009

(De)Prima oară.

În 14.06.1987 am luat prima gură de aer....fac lucrul ăsta fără oprire de 22 de ani, m-am obişnuit asa. Acum să fiu sincer cred că nici n-aş putea altfel...

Sleită de puteri, nici măcar nu am mai putut să plâng.
Prea mare lupta de trecere dintr-o lume în alta.
Pentru prima oară ...am început a exista.

[...]

Pentru prima oara m-au şocat de "ziua mea".
Petrecere-surpriză. Pusă la cale cu mine aici, în casă.
Nu am bănuit nimic. Nu pentru seara asta.
Da, "aşa de naivă", cum mi-a zis.

Am 22 de ani. Dar încă sunt naivă. Încă trăiesc cu bucurie de copil în lucrurile mici.

Încă mă fac mică atunci când îmi cântă La mulţi ani şi încă îmi venea să fug când m-au întâmpinat cu fluierici şi inimile deschise.
Am 22 de ani, dar încă mă uit dupa avioane când trec deasupra mea.
...încă visez cu ochii deschisi şi îmi place să îmi imaginez poveşti, să le creez...
Am atâţia ani...şi totusi, nu ştiu pe unde s-au scurs...
Tot ce rămâne simţit şi preţuit e iubirea. Pe care am simţit-o şi pe care am dat-o.

A fi iubit preţuieşte mai mult decât argintul. Şi iubirea voastră face mai mult decât toate darurile , oricât de preţioase ar fi. Să vă am pe voi- chiar când toate şi toţi pleacă, dispar, eşuează- contează. Voi contaţi. Şi dacă v-aş şti aproape când este mai greu, ar fi mai uşor.

Mulţumesc, familie!
Mulţumesc, Doamne, pentru familie(lărgită)!
Mulţumesc că m-ai învăţat până acum că ei contează.
...că mi-ai arătat Adevărul şi mă ajuţi să umblu în El.
...că m-ai făcut lumină şi binecuvântare.
...că am fost, sunt iubită şi că pot să iubesc!
...că am eşuat, că am învins!
...că m-ai învăţat dragostea necondiţionată.
...că m-ai învăţat iertarea.
...că trăiesc liberă în Tine!
Mulţumesc pentru că viitorul meu e în mâna Ta.

Nu aş fi scris nimic, dar nu am putut să nu notez ce mi-au facut.
:)
Cine?
Păi...Timeea(capul lor), mami, tati, Ado, Doris, Monica, Mihai, Oana, Cristina, Ovidiu, Andreea, Bianca, Moni, Cristi, Silviu, Adina, Albert, Simo şi Luci!
Fiţi şi voi surprinşi şi bucuraţi de Stăpânul nostru, al tuturor!






15 comentarii:

briz-briza spunea...

extra minunat! defapt incep cu un baban HEPI BIRDEI, pentru ca stiam ca prietenusha mea virtuala are azi party;) iupi ieeeiii!
O mie de zambete la fiecare 22 de secunde, o gramada de stari de bine si cald in inima, o droaie de binecuvantari cum numai El poate oferii, o zi fermecata si plina de daruri iti doresc sa ai.
Sa cresti mare si frumoasa ( cum wow, chiar esti!) si sa lasi sa-ti cante biruinta si iubire in fiecare zori de zi EL, Regele tau Tata!

Anonim spunea...

La muuulti aaaniiiii! la multa bucurie, copilarie, puritate, surprize, pasiune, intelepciune!

Eliza spunea...

Multumesc, fetelelor. >:D< De abia astept sa impartim Cerul si bratele Tatalui! Sunteti niste minuni pazite de puterea lui Dumnezeu. Si binecuvantari, si asta mai sunteti:)

Silviu Sh spunea...

O buburuza rosie pe-o petala
Cu toate ca-i artificiala
Elizei ziua ii vesteste
Printre-antene o priveste.

Carti despre feminitate
Flori si plase minunate
A primit Eliza nulte
De s-a umezit pe frunte (de la emotii)

Domnul binecuvinteze
Anii tai sa-i cerceteze
Fiinta ta in ochii Lui
Tu pe veci sa vrei s-o pui.

Este duminica si e 00:16 si e fara ciorna. Pentru tine.

Silviu Sh spunea...

Am uitat sa zic "pam pam"

Eliza spunea...

Face mult mai mult fiind scrisa duminica noaptea si nu sambata noaptea. Multumesc. Era ultimul lucru la care m-as fi asteptat in dimineata asta dupa o noapte ca cea care a trecut. Dar El stie cum sa lumineze o dimineata si stie si prin cine sa o faca in cel mai eficient mod. Nu ar fi fost altul mai potrivit decat tine in dimineata asta.

Fiinta mea in ochii Lui
Pe veci eu vreau doar sa o pun!

Anonim spunea...

Mă bucur ori de cate ori mai găsesc sau aud de creştini care mai au ceva copilăresc în ei pentru că a lor este împărăţia cerurilor şi cine nu se va face ca un copilaş cu nici un chip nu va intra în împărăţia cerurilor.

Silviu Sh spunea...

Domnul sa te binecuvinteze Eliza.

drobul de sare spunea...

La multi ani Eliza, desi am ajuns cam tarziu, sper sa fie acceptata urarea. Sper sa ne intalnim in tabara... desi nu stiu care saptamana ati ales-o pentru a merge acolo, prima sau a doua.

Multe binecuvantari!
Claudiu & Eliza Stefu

Eliza spunea...

Multumesc si voua :) Nu conteaza urarile...altele sunt importante. >:D<
Cat despre revedere...nu stiu cand. In tabara sigur nu. Domnul este cu voi.

irys spunea...

Aseara am adormit dapanand in minte prima ta zi, asa cum am trait-o eu. Imi amintesc de bunica noastra coborand din tren si spunand plina de bucurie "O fetita!" Bucuria mea a fost nemarginita si apoi multe vacante le-am petrecut impreuna in casa aceea a bunicilor...In Dec `89 imi amintesc cum facusem noi hora cu fratele meu si cantam (tot acolo) "Ola-ola-e, C-escu nu mai e!" Si tu erai numai cat un ghem...:))Domnul sa iti calauzeasca viata iar in anii ce vor urma sa iti pastrezi neprihanirea si inocenta care te va feri de multe tristeti...Te iubim !

Radu spunea...

"Să vă am pe voi- chiar când toate şi toţi pleacă, dispar, eşuează- contează. Voi contaţi. Şi dacă v-aş şti aproape când este mai greu, ar fi mai uşor."
-- Cand am citit asta mi-am amintit de o melodie mai veche.. nu e ea prea "sfanta" da merge :P

http://www.youtube.com/watch?v=bQqyStBh9xs

Multzi ani cu Domnu itzi urez si eu, si multa intzelepciune de sus!

Eliza spunea...

Asaaaaaa eeeeee, Raduc!
Chiar aseara m-am gandit la versurile "Ce daca pana acum n-am cam avut noroc? Se intoarce roata si-ntr-o zi am sa ma scot" :)) Foarte tare.
Asa-i. Nu imi pasa, ma ridic la loc si poti sa-mi iei ce vrei, sa pleci si tu ...da' sa-i am langa pe mine pe ei...si pe voi:) >:D<

Revin... spunea...

La multi ani!
Sa te bucuri de toate binecuvantatrile Tatalui si mai ales de oamenii minunati din jurul tau!

Eliza spunea...

Amin. Asa sa fac. Multumesc, colegu' (de breasla:P)

Interesaţi de pagina de viaţă