mai 25, 2008

Tot inainte

Tot inainte si vom pricepe.
Tot inainte si-om birui.

L-am vazut pe fratele lui mai mic...si mi-au dat lacrimile, gandindu-ma ca acum o saptamana, si el era aici. Era al lor-sau...printre ei, pentru ca, inca de atunci, el era al Tatalui sau, al Regelui...el, micul printisor, azi, pe-un norisor...
Domnul nu doarme. Si mi-a aratat, inca o data, ca El stie, vede aude, simte gandul meu:

" Niciodata pe-a ta cale sa nu te uiti-napoi;
Inainte-i tara ta, inainte-i Dumnezeu."


...rasunau cuvintele cantarii. Si m-a mustrat Domnul meu: "Eliza, iarasi numeri timpul cu oameni si zile? "
Am prostul obicei, eu, Eliza, sa-mi tot amintesc: "Acum o saptamana...."; "Exact acum un an..."....

"Nu mai privi inapoi. Priveste inainte, chiar de-i noapte cu ploaie deasa, chiar de-i zi cu soare-arzand.

Caci Cel care a creat ziua este si Domnul noptii.

Fiecare moment este important prin el insusi, daca treci prin el cu Mine. Si clipa trecuta nu mai poate fi intoarsa, despre orice ar fi vorba.
Priveste inainte. "Mergi mai departe", ti s-a spus aseara. Viata nu sta in loc pana esti tu gata sa depasesti momentul. Ori o lasi sa mearga singura si sa te duca ea spre unde se indreapta si, astfel, pierzi timp, ori mergi cu ea la pas, in Cristos, si castigi timpul.
Poti privi inainte, chiar printre lacrimi, durere, suferinta- a ta sau a altora. Poti, cum pot toti copiii Mei. Priveste-i si ia aminte. Poti, daca Ma ai pe Mine in ochi. Daca Eu domnesc in tine."

INAINTE-i tara ta.
INAINTE-i Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă