mai 05, 2008

Langa si langa numai Tine

Entry for 14 August 2007
91 magnify
"Langa Tine vreau sa fiu aproape iar.
Si pentru prietenia Ta renunt la orice altceva.
Esti iubirea mea...cine altcineva?
Tu nu poti fii inlocuit, nici calda imbratisarea Ta.
Adu-ma inapoi, Doamne, langa Tine.
Esti tot ce vreau.
Tot ce am dorit vreodata.
Vreau sa inteleg cat de aproape imi esti."

E ciudat. Dar se intampla. Canti de 100 de ori un cantec, si cand il canti a 101-a oara...ramai socat. Ai o revelatie. De abia atunci intelegi ce spune.

Cantam asa de mult, cuvinte asa de mari...dar cu o gura atat de mica si cu o inima si mai mica.
Asa mi s-a intamplat cu cantecul de mai sus.
"...pentru prietenia Ta renunt la orice altceva...."-ce fac eu pentru prietenia lui Dumnezeu? Fii atent...nu a oricui, nu a unui baiat, nu a unui star, nu a unui rege...A LUI DUMNEZEU! Poate esti uimit..."Dumnezeu...prieten cu mine?" Da. Tanjeste dupa tine. Dupa inima ta. Dupa dragostea ta...de aceea te-a creat. Ca sa fii a Lui...te-a creat pentru desfatarea Lui...Si eu imi doresc prietenia Lui. Dar....ce fac eu pentru asta?!? "renunt la orice altceva"- da. Ma dezlipesc de orice altceva...Fiecare din noi suntem lipiti, intr-un fel sau altul, de un lucru sau de o persoana. De un vis, de o idee. Lipiti cu inima si cu mintea. Atat de lipiti ca am putea actiona impotriva instinctului de conservare, doar pentru acel ceva sau cineva, real sau nu. Dar eu...vreau sa ma dezlipesc. Sa ma dezleg. Ma rog:"Leaga-mi inima de cer". Cum este, sau, mai bine zis, cum va fi atunci cand vei vrea sa zbori...si nu poti? Pentru ca esti legat cu mainile , cu picioarele, cu inima, cu toata fiinta ta: de oameni, de internet, de hobby-uri, de vise, de realitate...De aceea vreau sa ma dezleg...ca sa pot zbura spre al meu vis, impreuna cu El...spre Cer, spre Infinit, Eternitate, Absolut...cum vreti sa-l numiti. lanturile sa cada, zidurile sa se sparga, sa fiu libera...din nou! Insoteste-ma in aceasta libertate. Hai sa zburam! sa nu ne mai taram aripile prin noroiul acestei lumi. Aripile sunt date ca sa zbori cu ele! Traieste-ti menirea, impreuna cu Isus!
"...Esti iubirea mea...cine altcineva?
Tu nu poti fii inlocuit, nici calda imbratisarea Ta."
Stiu asta. De ce atunci incerc sa mai caut altundeva? De ce mai caut ceva ce nu exista? De ce ma amagesc, crezand ca pot gasi ceea ce am nevoie in altceva decat inTine?
"Adu-ma inapoi , Doamne, langa Tine"
Apropie-mi inima si mintea; toata fiinta , tot ce sunt, tot ce am...de lumea Ta.
"Vreau sa inteleg cat de aproape imi esti."
Clipa de clipa, singur/a sau nu intre oameni, cu fatza sau cu spatele catre El; oricare ar fi pozitia ta, El nu se departeaza. Este ATAT de aproape chiar acum. Ia o mica pauza; simte-L. Simte-I iubirea si intelege-I tacerea. Sunt pentru tine amandoua...inca. Bucura-te de ele.
M-am gandit intr-o zi...."Da. O sa am o vesnicie intreaga sa ma bucur de El. Sa-L iubesc. Sa ma inchin. Dar...nu imi ajunge! Vreau sa incep de acum. Ca sa am ce continua in..."ziua noastra":)
Am scris cele de mai sus in data in care scrie acolo. Si am pus-o aici pentru cineva :)
Calda imbratisare iti trimit de fiecare data cand ma citesti. Suntem pe acelasi deget al Lui, in palma Sa care are controlul:)
Acum ma duc...ca e devreme:P

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă