mai 10, 2008

Pastreaza si nadajduieste

"Tu, dar, intoarce-te la Dumnezeul tau, pastreaza bunatatea si iubirea, si nadajduieste totdeauna in Dumnezeul tau."
-Osea 12:6

:) Pastreaza, omule, bunatatea si iubirea, ca sa nu faci din libertatea ta o haina a rautatii.
Cum le avem? Cum le pastram? Cum le folosim? Cum le aratam? Cum le inmultim?
Cum, cand, de ce, si...pentru cine?

Sunt intrebari pe care mi le pun de multe ori, caci tare mi-e teama sa nu fiu selectiva in arata acestea si altele. Tare mi-e teama sa nu le dau doar unor oameni si altora sa nu le arat, si , astfel, sa am doua fetze, sa fac partinire...si asta nu-i bine deloc.


Condu-le Tu, Stapane, catre aceia care sunt meniti a se bucura de ele. Si ajuta-ma sa nu le opresc a se revarsa peste oricare dintre semenii sau nesemenii mei. Caci din prisma tuturor se oglindesc bunatatile, iubirile, nerautatile mele, rabdarile mele...si altele mele.

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă