aprilie 21, 2010

Dialog

Mult-Temătoarea: Cred că ceea ce creşte acolo este o dorinţă puternică de a cunoaşte bucuria dragostei fireşti, omeneşti şi de a învăţa să iubesc în mod suprem o persoană care mă va iubi şi ea la rândul ei. Dar, probabil că acea dorinţă, pe cât de naturală şi îndreptăţită ar părea ea, nu este Dragostea despre care îmi vorbeşti Tu?

Văd crescând în inima mea dorinţa de a fi iubită şi admirată, Păstorule, dar nu cred că văd acea Dragoste despre care vorbeşti, nici macar ceva asemănător cu dragostea pe care o văd în Tine.

Păstorul: În acest caz, Îmi îngădui să sădesc acum, acolo, sămânţa Dragostei adevărate?

Mult-Temătoarea: Mi-e frică, mi s-a spus că atunci când iubeşti cu adevărat pe cineva, îl împuterniceşti pe acela să te rănească aşa cum nimic altceva n-ar putea-o face.

Păstorul: Adevărat. A iubi înseamnă a pune PERSOANA ta în mâna celui iubit şi a deveni foarte vulnerabil la durere, iar tu te temi de durere, nu-i aşa?

...

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă