iulie 20, 2009

Dezintoxicarea de vise.

A început acum câteva nopţi, cu stelele, sub stele.

L-am văzut trecând pe deasupra, înfăşurat în mantia-I de un albastru închis- negru, cu străluciri infinite aplicate. Trecea El, pe deasupra mea, pe deasupra nevredniciei mele, pe deasupra şi mai presus de visările şi dorinţele mele.



Asta este o bucăţică din mantia Lui, cu care Îşi acoperă mareţia , pentru ca eu să Îl pot vedea.

Pe cineva , acest ceva ce am văzut eu l-a dus cu gândul la "o minte frumoasă".
M-am uitat şi eu să aflu cum arată o minte frumoasă. Şi am aflat că e dureros să ai o minte frumoasă. Pentru tine şi pentru cei din jur.
Şi am mai aflat că poate că e bine să ai o minte frumoasă, dar este un dar şi mai minunat să descoperi o inimă frumoasă.

Perhaps it is good to have a beautiful mind, but an even greater gift is to discover a beautiful heart.


Observ că o minte frumoasă înseamnă să vezi lucruri care nu sunt. Să te hrăneşti cu idei şi vise care te ţin activ, îţi dau de lucru.

Dar chiar dacă simţi un sentiment de împlinire, acest lucru nu îi implineşte şi pe ceilalţi. Şi pe termen lung, este împotriva ta.


Cum ar fi dacă ai realiza deodată că cele mai frumoase lucruri pe care le-ai simţit, cele mai frumoase lucruri pe care le-ai folosit ca instrumente pentru a învăţa lecţii şi altele cele mai frumoase...nu au dispărut, ci nu au fost niciodată?


Imagine if you suddenly learned that the people, the places, the moments most important to you were not gone, not dead, but worse, had never been. What kind of hell would that be?


Trebuie să mă obişnuiesc şi eu cu asta. Cu tot ce a fost doar în mintea mea. Este greu să recunosc asta, dar poate e cel mai simplu mod de a trece peste. Nu va mai trebui să caut explicaţii "de ce nu mai este", ci va trebui să accept că nu a fost niciodată.


I still see things that are not here. I just choose not to acknowledge them. Like a diet of the mind, I just choose not to indulge certain appetites; like my appetite for patterns; perhaps my appetite to imagine and to dream.


Să nu îmi mai îngădui să îmi hrănesc înclinaţiile pentru visare şi pentru imaginaţie. Sau să mă apuc de scris poveşti sau să regizez filme- aşa ar avea un scop toate astea.


There's no point in being nuts if you can't have a little fun.


Şi cu asta ... o să mă ţin de dieta minţii pe care am început-o de un an acum încheiat.

Şi am nevoie de ajutor cu asta, iar ajutorul nu constă în alimentarea viselor de către voi. Dacă voi nu vreţi să vă opriţi, atunci vă voi ignora şi pe voi. Chiar dacă îmi vreţi numai binele. Poate trebuie să începeţi şi voi o dietă pentru dezintoxicare. Dezintoxicarea de vise.

And yet...

I need to believe that something extraordinary is possible.


Un comentariu:

Eliza spunea...

...and something extraordinary happened. Pentru ca El raspunde cu minuni rugaciunilor noastre!

Interesaţi de pagina de viaţă