ianuarie 18, 2009

Si tati...

"Ascultati, fiilor, invatatura unui tata, si luati aminte, ca sa pricepeti; caci eu va dau sfaturi bune, nu lepadati invatatura mea. "

Cand eram inca fiica la tatal meu(si inca mai sunt:P), si fiica singura si gingasa la mama mea, el ma invata de pe atunci, si-mi zicea: "Pastreaza bine in inima ta cuvintele mele, pazeste invataturile mele si vei trai!"

Am invatat - de fapt, am fost invatata de mica sa pazesc sfaturile tatalui meu si sa nu lepad invatatura mamei mele, sa mi le leg necurmat la inima si sa le atarn de gat.
Si aceste sfaturi si invataturi, in cei 21 de ani ai mei, m-au insotit in mersul meu si m-au pazit in pat si mi-au vorbit la desteptare- fie ca am fost acasa, fie ca am fost si sunt departe de casa.
Caci sfatul lor a fost ca o candela si invatatura lor o lumina, iar indemnul si mustrarea - calea vietii.

Multumesc lui Dumnezeu si pentru tati si pentru ca El a fost Capul lui. Astfel, am capatat si eu indurare si pricepere , prin invatatura lui- data fie prin cuvinte , fie prin mustrari, fie prin exemplul personal.

Si ma rog si doresc ca multa lui credinta si multa lui incredintare ce o are in lucrul Domnului sa fie model si pentru altii, mai tineri, poate.
O minune a lui Dumnezeu este si el, o minune de la care poti invata multe sa "da" , dar si sa "nu".

Si fie ca viata ta, tati, sa fie dedicata si mai departe lucrarii care ti-a fost incredintata si puterea lui Dumnezeu sa fie peste tine si intelepciunea Lui sa te insoteasca in toate zilele vietii. Si sa umbli prin credinta si mai departe si Dumnezeu sa ti-o rasplateasca . Si zic:

Ferice de tine, cel care ai crezut, caci cuvintele Domnului cu privire la tine se vor implini.

Si sa traiesti zilele care mai sunt intre copiii tai , de care sa fii bucuros si care sa iti rasplateasca, cumva, tot ce ai facut pentru ei si tot ce le-ai dat in scurta lor existenta.
Si sa va bucurati amandoi , tu si cu mamichula, de Dumnezeul vostru si al parintilor vostri si de copiii pe care El vi i-a dat, adica de noi.

Fii binecuvantat.

Si acum cateva poze :P

Aici cand eram fiica unica:P Cea mai iubita eram de toti:)
Aici mai putin de 5 saptamani aveam.
Tati cu nenea Miron,cumnatul lui, un fel de Moromete:P
La o discutie pe marginea carutei, la propriu:)

Nu e prea zambaret el tati, da' are si momente vesele. Promit.
Nici aici nu chiar zambeste...da', macar e foarte foarte harnic. Si bun bucatar.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu ştiu cum de am "sărit" articolul ;))
El să-l binecuvînteze pe tati tău cu ani frumoşi, lîngă voi şi printre voi, minunile lui de la El :)
Şi fericită să fii tu, sub povara binecuvîntărilor Lui. A avea un tată nu foarte zîmbăreţ, dar harnic şi bun bucătar e o binecuvîntare, cu siguranţă. Ştiu eu :)

Interesaţi de pagina de viaţă