ianuarie 20, 2009

De sesiune, pagina 1.

Aseara am venit tarziu acasa, dar nu m-am culcat pana nu am organizat o lista cu fiecare zi din sesiune si cu cine are examene atunci, dintre cei care v-ati inscris in "program":P
Asta pentru ca sa fie mai usor:)
Uite lista, pe care o vom completa, daca, intre timp, se mai alatura cineva:)

Marti, 20 ianuarie: Eliza

Miercuri, 21 ianuarie: Ana

Joi, 22 ianuarie:Andrei

Vineri, 23 ianuarie: Ado, Andrei

Sambata, 24 ianuarie:

Duminica, 25 ianuarie: Florin

Luni, 26 ianuarie:

Marti, 27 ianuarie: Eliza; Ana

Miercuri, 28 ianuarie:Andrei

Joi, 29 ianuarie: Ado

Vineri, 30 ianuarie:Andrei, Silviu

Marti, 3 februarie: Ana , Andrei

Miercuri, 4 februarie: Silviu

Joi, 5 februarie: Andrei

Vineri, 6 februarie: Ado

Duminica, 8 februarie:Silviu

Marti,10 februarie: Ana, Eliza, Luciana

Miercuri, 11 februarie: Eliza, Luciana

Joi,12 februarie: Ado, Eliza, Luciana, Silviu

Vineri, 13 februarie: Ana-modul

....

P.S. Andrei, ai umplut la fix locurile libere dintre zile:) Acum sunt acoperite toate pana la sfarsitul lunii:) Adica aproape toate:P


Acum, ca am afisat lista, zic Multumesc pentru ca am scapat deja de unul si , dupa cum m-a invatat prof. M. Milcu la examenele cu el, am intrat rapid, am scris, am raspuns si am iesit. Nu stiu daca am stat 10 minute in sala. Slava Domnului pentru profesorii care nu dau prea multa bataie de cap studentilor , dar slava tot Lui si pentru ceilalti, pentru ca nu ne invatam cu ne-lupta.
:)
Inveti multe cat esti student, pe langa continuturile materiilor.
Sa ne fie de folos toate. Si inca ceva pentru sesiunea asta: cultivati o atitudine multumitoare pentru tot! Si e valabil nu numai pentru studenti.
Haideti sa fim multumitori pentru toate Domnului nostru, pentru ca sigur toate sunt pentru sfintirea noastra, care cateodata implica smerire, altadata incurajare, altadata sustinere.....si mai stiti voi:)
Zi cu chef de invatat sa aveti si invatati ca pentru Dumnezeu. Dati tot ce aveti mai bun. Investiti din voi in probele care va stau in fata. Implicati-va si nu mergeti acolo doar pentru o nota. Poti avea mult mai multe tinte la un examen. Caracterul tau se face cunoscut foarte bine astfel de situatii. Si ma rog ca ceea ce se vede in noi sa fie Fata lui Dumnezeu si ceea ce se face prin noi sa fie lucrarea Lui si ceea ce traieste in noi sa fie Lumina Lui .
Si nu scriu aici doar ca sa fie scris; sunt lucruri pe care le-am aplicat in viata mea de student inca de la primul examen. Am stiut ca sunt mai mult decat un "alt student". Sunt fiica de Dumnezeu, sunt reprezentanta a Lui la mine in facultate.

Ganditi-va la asta....si ....fiti placuti Lui.

Un comentariu:

Anonim spunea...

da, aşa-s eu, mai paranormal, reuşesc să ocup tot timpul oamenilor :))

Interesaţi de pagina de viaţă