ianuarie 10, 2009

An de biruinta.


Un an...de cand ti-am dorit sa invingi.
:)
Uite-aici.

De atunci si pana azi, un an s-a incheiat. Un an impreuna, chiar aflate la distanta. Sau in aceiasi
5 m² :P
Am spus ca destinul tau e sa invingi. Cand esti cazuta, sa te ridici.

Un an intreg asta ai facut; fara incetare. Ai cazut- te-ai ridicat. Ai invins.
Si azi esti mai stralucitoare, mai plina de esenta, mai frumoasa, mai tare, mai adancita in Cristos, mai departe de lume, mai plina de viata, mai prima mea.
Mai iubita si mai implinita, asa este?!?

Desi un an greu(la tine cam coincide cu anul calendaristic), este unul in care ai invatat multe, in care am invatat multe. Un an care ne-a asemanat asa de tare, incat pe alocuri ne-am confundat :)

Prima , ti-am zis atatea anul acesta- si vrute si nevrute-, ca acum nu stiu ce sa iti mai spun.
Imi amintesc acum , in clipa asta, de lacrimi inghetate, de Doru`, de frane bruste si ciocniri de vise cu realitate. Imi amintesc in cealalta clipa de reusite si binecuvantari, de varfuri si de asteptari. Si de planuri si de pact...de banci si Jiu, de semne si minuni. De Cuvantul pentru tine, pentru mine, pentru noi. De cifra 4 care-am fost impreuna in nevoi. De Unul singur care ne-a unit, care ne-a-ntalnit in cele mai indraznete vise , "vrute si ne-ncercari" :)
Si in toate imi strabate-un dor. Un dor de-un an, un dor de Cer, pe care l-am simtit neincetat, necontenit. Un dor de El.

Si pana la urma El ne-a unit. Si pana la urma, El te-a facut invingatoare. Prin El ai biruit.
Si ce iti doresc de-aici cat o mai fi incolo?
Lumina si Adevar.
Ioan 3:17-21.
Sa ai fapte frumoase si vrednice de tinut in lumina si de aratat lumii intregi, fapte facute in Dumnezeu.
Si Ii multumesc de pe acum pentru tot ce va mai fi si anul ce-ncepe. Ca s-a implini, nu s-a implini al nostru pact, al nostru vis, al nostru dor nesters...noi tot in El sa fim, tot in Cristos sa ne-odihnim, si cand muncim.
Si tot El sa ne uneasca , tot in El, sa ne lege cu lanturile dragostei ceresti, sa ne pastreze in Harul bogat, sa ne invete cu intelepciunea-I nemasurata.

Intre timp, tu bucura-te in Domnul. El sa iti fie desfatarea si El va avea grija de inima ta- si de cea de carne si de cea din palma si de cea de simtire.
Si Cuvantul Lui pentru tine sa se indeplineasca si sa-I vedem puterea si iubirea in viata ta si in urmatorul.

Forever primas,
>:D<

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă