ianuarie 15, 2009

jurnal de seara de 15 ianuarie


cu Irina si Christian, in ultima seara...

Nu stiu ce-i cu mine...nu mai am chef sa scriu. Si atatea le adun in minte- atatea invataturi, atatea lucruri de ne-tinut numai pentru mine, atatea atatea.... Si nu le mai scriu.
Si acum, neavand chef sa scriu la toate cate m-am gandit ieri si azi si la care ma mai gandesc si acum....m-am apucat totusi sa scriu- in stil vechi, cand scriam numai ca sa vorbesc un pic singura.

Un punct despre care as vrea sa scriu este acesta:
nu mai vreau sa va stiu ne-bine, deloc. pe niciunul. >:D<

inima mea de snowflake nu mai rezista:P

E inspirat din oameni pe care ii iubesc, de care mi-e dor, care-s departe...

De aceea, din ziua când am auzit aceste lucruri, nu încetez să ma rog pentru voi, şi să cer să vă umpleţi de cunoştinţa voii Lui, în orice fel de înţelepciune şi pricepere duhovnicească
pentru ca astfel să vă purtaţi într-un chip vrednic de Domnul, ca să-I fiţi plăcuţi în orice lucru: aducând roade în tot felul de fapte bune, şi crescând în cunoştinţa lui Dumnezeu: întăriţi, cu toată puterea, potrivit cu tăria slavei Lui, pentru orice răbdare şi îndelungă răbdare, cu bucurie, mulţumind Tatălui, care v-a învrednicit să aveţi parte de moştenirea sfinţilor, în lumină. (Coloseni (1:9-12, adaptat)

Asta sa o stiti. Ca sunt alaturi de voi, chiar daca departe, chiar daca nu.
Apoi...ce as mai vrea sa scriu? Sau poate e de ajuns?

Nu, mai vreau ceva. Chiar daca primesc multa hrana si invatatura in zilele astea si nu pot sa scriu, sa impartasesc cu voi, Domnul are grija. Si stie pentru cine e pregatit, fiecare verset, fiecare gand
ce mi-l da.
Si in seara asta, pe drum inapoi de la examen, a pregatit si inima in durere, in nevoie sa-L auda din nou. Si am putut da intr-o seara tot ce am primit in doua zile. Slava Lui si tot El sa primeasca rodul si lauda pentru El.

Si inca ceva tot in seara asta.
Cand cineva mijloceste pentru tine, se simte- puterea.
Si multumesc celui care face in asa fel incat eu sa simt tot ce face si simte el pentru mine.
Si acum, poate ca nu este decat randul meu...pentru cel care cred sau stiu ca este in nevoie. Asa sa ma ajute Dumnezeu, caci tot mana Lui este.

"Ei vă vor mângâia, când le veţi vedea purtarea şi faptele, şi veţi cunoaşte că nu fără temei fac Eu tot ce fac împotriva Ierusalimului, zice Domnul, Dumnezeu."
(Ezechiel 14:23)

Este unul din versetele care mi-a vorbit azi. M-am tot gandit...gandeste-te si tu, pentru tine ce inseamna acest Cuvant? Si fie ca puterea Lui sa se vada si de data aceasta in slabiciunea ta.

Pace si Bucurie!


P.S. Scris pentru toti, dar dedicat la trei persoane. Se simt ele. Doua-s departe, una nu chiar asa.

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă