ianuarie 11, 2009

Lacrima de ger, ochi sclipind a cer

Lacrima in colt de ochi sclipind a cer...
Dar nu-i de chin, nu-i mai de-amar.
E lacrima de viata, de iubire,
Lacrima de ger si bucurie!
Ti-e dedicata Tie, azi, lacrima mea
Nascuta-n ger, dar bucuroasa.

Si ochiul cu sclipirea, e tot opera Ta.
Si-o vede doar cel care-o poarta
Si el in ochiul lui- scanteia de Tine,
Revarsat in noi.

Pentru ca Tu traiesti in noi-
De-aceea, azi, Te laudam
Si prin credinta, continuam
Pe drumul care-am inceput
Cu Tine-alaturi.

Sa ne pastrezi curati, sclipind
Pentru a Ta Imparatie.
Si-n ochiul nost' sa Te poata vedea
Mereu, oricine.

Multumesc, prietene drag, ca in seara asta mi-ai spus, cu alte cuvinte, ca Il vezi pe Isus viu in mine!

4 comentarii:

Anonim spunea...

E viu în tine....cel puţin atîta timp cît Îţi poate fura lacrimi de ger şi Îţi poate da în ochi sclipiri de Cer....iar în inimă, frînturi de El.
E viu...Aleluia! :)

Anonim spunea...

Isus traieste efectiv in viata copiilor lui Dumnezeu.:)
Aseara am descoperit un verset fain.
Zaharia 7:8-10
Cuvantul Domnului a vorbit lui Zaharia astfel : Asa a vorbit Domnul Ostirilor : "Faceti cu adevarat dreptate, purtati-va cu bunatate si indurare unul fata de altul.

NU asupriti pe vaduva si pe orfan, nici pe strain si pe sarac, si niciunul sa nu gandeasca rau impotriva fratelui sau".

Anonim spunea...

Şi pe faţa noastr-orcine
Să zărească-n tine şi în mine
Dragoste luminînd a dragoste, candidă
Oh, Doamne, plouă-n inima-mi aridă!

Eliza spunea...

Amin si Aleluia la toti.
Nu-s decat cateva zile de cand am meditat impreuna cu matusa la versetele acestea din Zaharia, din care ea a avut o revelatie:)
Inca in acelasi Duh, slava Lui.

Interesaţi de pagina de viaţă