februarie 26, 2009

Trei dintr-o lovitura

Azi...trei mari imbratisari. Pentru trei speciali.

Tabita, de care mi-e dor si parca-i departe prietenia noastra. Dar imi este dovedit contrariul cand ne intalnim si vad iubire in ochii ei si vad acceptare si neuitare in bratele ei deschise.
Printesa, desi nu stiu cand si daca vei citi, dar eu tot ma gandesc la tine si te amintesc aici, desi nici poza cu tine nu am de curand.
Dar nu te-am uitat si nici nu o sa te uit :)
Vesnic sa traim si sa impartim si in Cer norisori cum am impartit unele aici, pe pamant.
>:D<

Vi-l mai prezint azi... pe Nelutu. E un drag de surior:P a carui fratioara m-a denumit. E un surior bun, de la care am avut unele lucruri de invatat.

Sinceritatea lui m-a apropiat poate de el...e unul dintre putinii oameni , chiar frati, cu care nu mi-a fost teama sa vorbesc deschis.
Domnul sa-l tina tare si sa-l duca din putere in putere si fie ca toate incercarile si cuptoarele prin care va trece sa il modeleze mai frumos dupa chipul Regelui sau si oamenii, cand se uita la el, sa Il vada pe Creatorul si Salvatorul lui.

Si daca azi tot e 26, inseamna ca alaltaieri a fost 24. Si cum nu am avut timp pana acum, o sarbatoresc acum si pe prietena mea, Duda. (Codruta).
Care s-a facut mare acum. 7 ani. Si ce prietene eram noi inca de cand era micuta.
Draga de ea; cate amintiri, cat m-a fericit vecinuta asta a mea. Cate "te iubesc"-uri am auzit din gurita ei, cate "gogo"(trad. muste, tantari) am omorat impreuna;)), cate gradinite am facut si cate cantece am cantat:P - la pian si pe langa;))
Domnul sa o creasca spre El ma rog si sa-L cunoasca si sa-L iubeasca, in adevar.


Pentru toti trei Ii multumesc Tatalui ceresc.
Trei hug-uri:)
>:D<
>:D<
>:D<

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă