februarie 27, 2009

Amarul?....



Amarul tău ce culoare are?

Tocmai am vorbit cu Mircea şi l-am rugat să îmi explice cum stă treaba cu amarul...că şi-l bea; că e alb...şi a zis că glumeşte; el de fapt bea lapte, care e alb.

Şi am rămas cu gândul că mi-aş bea şi eu amarul- presupunându-se că aşa dispare.
Dar mă tot gândesc şi , deşi îl simt în seara asta tare bine, nu îl pot vedea.
Şi tot gândindu-mă ce culoare are al meu amar, am ajuns la concluzia că este transparent, invizibil, pentru că este inexistent.
Amarul meu a fost băut mai demult. Şi nu a trebuit să îl beau eu, deşi aşa meritam...
L-a băut pentru mine Isus. M-a izbăvit de încercarea asta din care nu aveam cum să ies vie dacă eram supusă la ea. A băut El amarul meu...
Te întrebi poate de ce îl mai simt acum pe amar(aşa am zis mai sus) dacă nu mai există.
Nu mai există, da. Dar cineva care nu e deloc prieten cu mine şi nici eu cu el tot mă minte şi vrea să mă facă să cred că eu mai am amar...pentru că vrea să mă tragă în împărăţia lui neagră şi plină de amar. Vrea să îmi tulbure încrederea pe care o am în Izbăvitorul meu şi vrea să pun la indoaiala puterea lui Dumnezeu de a mă fi scăpat chiar atunci pentru tot amarul ce avea să vină în viaţa mea. Aşa că amarul meu a fost băut chiar înainte de a fi apărut.
Mulţumită lui Isus, care , în ascultare, m-a iubit până la capăt. Şi ce capăt...

Deci e gata cu amarul.
Am îngenuncheat ...de bună voie, ca să nu se recurgă la obligativitate. În faţa crucii, îngenuncheat; cu faţa în pământ de ruşine şi de apăsare, dar apoi ridicată spre Cer, în semn de recunoştinţă şi liberă de amar.
Cu ochii îndreptaţi spre cer, căci Îl aştept.
Să ai ochii liberi de tot ce-i pământesc; să ai inimă liberă de tot ce-i omenesc; să ai mâinile libere de orice sânge vărsat în ştiinţă sau neştiinţă; să ai mintea liberă de orice legătură diabolică...acesta-i HAR. Să ai în faţă paharul plin de dă peste el de dragoste, iertare şi veşnicie cu Isus; şi nu plin de amar.
Aceasta-i puterea crucii; aceasta-i puterea lui Dumnezeu făcută cunoscută prin Domnul Isus.
Şi încă trăind pe pământ, îmi ridic ochii fiinţei , căci...

This worlds a tortured place to be
So many things to torment me
And as I stumble down this road it takes a toll
These days and nights I turn to You
No human hand can pull me through
No cosmic force or magic brew will ever do

But I can see it coming
You're not so far away

'cause I can feel Your power
Surging through the whole of me



God is there and He is watching
He tells me all is well
God is there, there's no denying
He's supernatural
Supernatural

Beyond this physical terrain
Theres an invisible domain
Where angels battle over souls in vast array
But down on earth is where I am

No wings to fly,
no place to stand

Here on my knees
I am a stranger in this land


I need an intervention
A touch of providence
It goes beyond religion

To my very circumstance



God is there and He is watching
The signs are everywhere
God is there, there's no denying
It's supernatural
Supernatural

In six days, the universe was made
Supernatural
And from the dead a man was raised
Supernatural
They say He walked across the waves
Supernatural
And I'll believe it to my grave

But I can see You coming
You're not so far away

'cause I can feel Your power

Surging through the whole of me

(DC Talk- Supernatural)

Sa traiesti vesnic, Mircea. Si multumesc. Sa fie Isus Domn si peste casa ta si peste a mea, amin.
Si poate gasesti si tu tema pentru compunerea pentru cenaclu. Inspiratia mea ai fost tu. Sa vedem cine-o fi a ta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

felicitari, dude, pt calea de a-ti bea amaru... daca amaru ar fi fost ca laptele, cred ca ne-ar fi placut atunci sa fim amarati...
Dar, Slava Domnului ca nu mai trebe sa-l gustam. Nici amaru, nici putrezirea:) >:D<

Interesaţi de pagina de viaţă