mai 13, 2009

sfârşit şi început


O,tu, bătrân, al sorţii jucărie;
imprevizibile-s ale ei aruncări.
Dar tu, crezând în a ta veşnicie,
să-i râzi în faţă, fără-ngrijorări.

Şi-atunci când poţi, să strângi în braţe
al prospeţimii dulce sol.
Căci nu ştii cât şi poţi dispare;
o poză-i tot ce va rămâne-n locul gol...

Şi asta e cam tot ce a rămas şi din concurs :)
Pentru prima şi ultima dată(cel puţin în viitorul apropiat) am făcut şi asa ceva...
Dar a meritat, dacă am scris strofele astea două care mă satisfac cum puţine scrieri de-ale mele o fac...Deşi evenimentul activator pentru scrierea lor chiar putea să lipsească...
Şi a meritat, pentru că am vazut pe cine am în spate sau lângă mine, dacă am nevoie.

Mulţumesc tuturor celor care au votat. Şi în special, lor, pentru promovare constantă:

-Timeea
-Samy
-Andreea Sava
-Dede
-Ado
-Itzy

...şi celor care au votat zi de zi, fără să trebuiască sa le amintesc eu:)

Mulţumesc, prieteni de cursă lungă. Din lucrurile mici şi neînsemnate începe să se vadă dorinţa de ajutor necondiţionat şi de constanţă în relaţii.
Dumnezeu să vă răsplătească!


P.S. O să se rărească scrierile mele în următoarele două săptămâni mai ales, până intru in sesiune. Ştiţi voi , la ora asta din ultimul an...proiecte, licenţă...de abia aştept sesiunea, să mă mai eliberez şi să fiu mai liniştită.
Rămâneţi tari, treji şi vegheaţi. Căci nu ştim ora, nici ceasul...când norii se vor deschide şi locul nostru va fi deasupra lor !

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă