aprilie 04, 2009

Şi azi, şi Dede...

Ce zi, ce vremuri, ce chinuri trăiesc! Nu îmi ajunge realitatea cruntă ce nu mă lasă să evadez, datorită obligaţiilor şi responsabilităţilor pe care trebuie să le îndeplinesc, mă mai invadează şi trecutul şi nu pot să scap de el!

Ce bine că am câte un moment de refugiu din toate aceste neînţelegeri ale vieţii, ce bine că am o persoană lângă mine pentru care nu sunt popas! Ce bine că Domnul mi-a dat-o pentru vremuri grele şi pentru vremuri din vele mai frumoase!
Ce bine că astăzi pot să vă scriu despre Denisa!
Da, ea este !
Reproduc un fragment dintr-un dialog purtat azi cu un prieten comun:
N: pfuai da ce frumoase sunteţi
N: surorile moshului
Eliza: crezi?
N: da
N: evident
N: şi deosebite şi ciudate
N: şi unicate
N: şi atât
N: adică am uitat..şi minunate!!
Eliza: slavă Domnului pt ceea ce suntem şi m ales pt ce putem fi prin El!
N: amin
E: fete că Dede mai rar
Eliza: prietene ca ea

Şi e adevărat. Nu prea am avut eu prietene fete la viaţa mea, dar în ultimii trei ani, de când l-am pierdut pe cel mai bun şi perfect prieten pe care l-am avut (the ideal for me, the ideal for him), am fost binecuvântată cu multe prietene. Adică vreo sase. Cele mai bune. Trei acasă, trei aici. Şi Denisa e ultima formată şi care le întrece pe toate, pentru că ne-au unit mult preocupările asemenea pe care le-am avut, ţelurile care ne atrăgeau una către alta şi pe amândouă spre ele.
Multe în comun ne-am mai găsit şi tot mai mult ne-am apropiat, ne-am identificat una cu alta, ne-am obişnuit, ne-am simţit bine şi foarte bine împărţind multe- văzute şi nevăzute, ducându-ne poveri una alteia...mai ales ea mie ce mi-a mai dus!
La Dede am găsit ceva ce ştiam numai teoretic şi anume că "prieten nu e cel care îţi laudă toate nebuniile". Da, a ştiut când să mă lase să visez şi când să se oprească în mijlocul străzii, să se uite în ochii mei şi să îmi interzică cu desăvârşire să mai visez sau să mai cred în ceva sau cineva.
A ştiu când să zică "Hai!" şi când să zică "Stop!".

Prietena mea , ce să le mai spun?
Mai bine îţi zic ţie de -acum.
Mulţumesc! Mulţumesc Domnului că te-a rânduit în viaţa mea , mulţumesc ţie că te-ai lăsat rânduită:)
Şi ce îţi doresc...este înţelepciune! Multă înţelepciune- în gânduri, în fapte, în dorinţe, în vise, în ţeluri... Multă putere să duci toate câte ai de dus şi mult curaj încă de acum înainte pentru a răspunde chemării ce ţi-a fost făcută.
Şi ştim că toate cele pe care Domnul nostru, într-un fel sau altul, ţi le-a promis, se vor îndeplini.
Slavă Lui pentru asta.
Îţi doresc ca toate dorinţele care sunt spre sfinţirea ta să se împlinească şi aşa va fi, căci aşa scrie în Plan;) Şi toate clipele tale viitoare să fie pline de dragoste- de toate felurile-, de răbdare, de bunătate, de încredere şi credincioşie- aşa cum mi-ai arătat din plin de un an şi ceva încoace.
Toate visele să îţi devină realitate...şi eu să fac parte din ele!


SHMILY!
Să ai numai surprize frumoase azi. Şi mă gândesc în special la două pe care ţi le doresc şi aş vrea să Şi le dorească şi El pentru tine.
>:D<

Un comentariu:

Laura spunea...

si din partea mea un LMA vesnic!!

Interesaţi de pagina de viaţă