iunie 30, 2008

ce (nu) ma mai atrage

... nici nu stiu de ce am deschis aici.
e ora asta si nu am chef.
nici macar sa scriu corect.
traiesc niste stari ciudate.

sa fie de la oboseala?

ma plimb prin bloguri,
dar doar ma uit.

nu citesc, n-am rabdare.

nu ma mai intereseaza sa comentez...

nu ma mai atrage sa scriu...
nu ma mai atrage tabara...

nu ma mai atrage mancarea;
dar ma atrage inghetata.
si popcornul.

pe care nu le sufeream pana acum.

nu ma mai atrage sa scriu, sa citesc.
nu ma mai atrage sa atrag cititori.
nu ma atrgae nici televizorul s
i
nu ma mai atrage messu'.
s-au dus toate o data cu tine oare?:))

dar inca ma mai atrage alex ubago,
care nu m-a mai atras un mult timp.
si primonadele.

si ma atrage curatenia si slujirea.
ma atrage Domnul in genunchi.
mi se pare mie sau incepe sa ma atraga
ceea ce este important?

ceea ce trebuie?

ceea ce este demn de El?


si acum ma atrage patul, i
n care ma aflu,de fapt.

si o sa urmeze.
termin aici imediat.

pare ca am scris o poezie,
dar nu este.

multe care par nu sunt de fapt.

ar trebui sa invatati si voi asta.

ma duc....
sa vad daca starea e una
care trece cu somn.

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă