iunie 11, 2008

Intelepciunea mea e dragoste.

"Be strong. Be kind. Be wise."
Asa mi-a spus. Si am inceput sa analizez, sa vad...ce din ele si cat sunt?
Putere-am. Cred, stiu, simt.
Kind- I am. Se vede si simte si la mine si cu toti.
Be wise. Cum pot fi? M-am gandit...
Intelepciune...cum?
Din a cui perspectiva? ce inseamna intelepciunea in situatia asta? Care ar fi un comportament intelept? Care ar fi un cuvant intelept?

Nu cunosc alta intelepciune, decat dragostea.
Intelepciunea mea e dragoste.

Asta e concluzia mea si voi trai mai departe. voi actiona, conform ei. Si viata si viitorul imi vor arata daca am fost sau nu inteleapta in trairea, simtirea si iubirea mea.

Si rugaciunea va ramane, mai departe:
"Da-mi, Doamne, intelepciune si putere si iubire."
Amin.

Interesaţi de pagina de viaţă