aprilie 28, 2008

Ganduri de seara

Sa scriu tot ce ma preocupa azi? Acum?

<Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la tine: ganduri de pace, si nu de razboi. Ca sa iti dau un viitor si o nadejde.> [El nu ia decat cand vrea sa dea mai mult.]


Asa arata statusul meu acum. Asta mi-a spus in seara asta cand am deschis calculatorul.

Ii multumesc ca are ganduri de pace cu privire la mine, si ma bucur: cu ocazia gandurilor Lui pentru mine, eu nu mai trebuie sa ma gandesc si sa ma ingrijorez de viata mea, caci sunt in mana si in gandul Lui.

Azi am meditat la trecerea timpului.

Dupa ce le-am zis ca pentru mine nu a trecut repede jumatatea asta aproape de an, la un alt moment al zilei am zis eu singura..."doi ani, nici nu stiu cum au trecut...doi ani de zambet senin:)"
Deci asta a trecut repede. Parca ieri seara a fost, parca acum astept sa fie. :)

E... ciudat? cum timpul si perceptia lui depinde de unghiul din care privesti, depinde de omul la care te gandesti...

Mai bine ma opresc aici cu meditatia asupra timpului.
Pentru ca tinta mea e netimpul, si astept timpul netimpului.

Deocamdata e timpul sa il incredintez pe cel mai drag frate in mana Lui...care asa de frumos le-a aranjat pe toate pentru el :) Si sa-i binecuvanteze timpul la BM si sa le dea intelepciune, sa ii dea intelepciune pe toate planurile:)
Asa de minunate sunt lucrarile Domnului pentru copiii Lui :)

Si eu ma bucur cand vad cum lucreaza Domnul nostru PENTRU fratii mei de toate felurile:) Si chiar daca la mine nu vad tot timpul, ma bucur de sansa lor . Sau ce-o fi asta pe care le-a dat-o:)
Si pentru cine nu prea intelege, nici nu prea trebuie. Ce pot sa spun e ca Ado a tocmai plecat la olimpiada nationala, pentru o saptamana.
"Domnul este cu tine, viteazule!", o sa-i spun maine seara.


Maine seara alte plecari...Domnul va fi si cu noi.


Este mereu cu noi. E mereu cu mine si imi vine sa rad cand ma gandesc cum El acum sta foarte linistit, pentru ca stie finalul. Eu nu il stiu, dar daca il stie El, e de ajuns. Si mai mult.


Filmul de ieri noapte s-a terminat asa: "Everything and more". Si eu am adormit implinita dupa sindrofie, deoarece cu sau fara 27 de rochii de domnisoara de onoare, cu sau fara o rochie de mireasa si unul care ma priveste fericit venind spre el la altar...cu sau fara acestea din film si altele....eu am TOTUL SI MAI MULT, prin ISUS, pentru vesnicie! Iuhu, as zice:)
Dar acum pun mai bine punct gandurilor din seara asta.

Cu El inainte spre ce-o fi, si-oi birui!

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă