aprilie 26, 2008

Continui "amintirile" :P cu un gand din 11 aprilie 2008, 8-9 PM...

...dupa multe si diferite vesti, dupa o zi cu rugaciuni ascultate, poate mai mult decat cred si realizez acum.
Dupa multe stari ce au incercat, rand pe rand, ca azi sa preia controlul asupra mea. Dar Vocea Adevarului si Isus, au biruit, din nou. Multumesc pentru tot. E tot ce am de spus dupa toate cate am aflat- si bune si rele, si asteptate si neasteptate. Multumesc si Te iubesc, Domnul meu!

"In mine, soarele straluceste tot timpul, nu tine cont de imprejurari."- Dr. Ben Carson

Cat despre mine, nu cred ca pot zice asta tot timpul.
Dar la mine se intampla altceva: si cand ploua in mine, am Puterea sa las un zambet sa se vada printre picurii de ploaie si lacrimi. Asemenea unui curcubeu, printre nori si raze -vazute sau nu, simtite sau doar sperate. Nu un zambet fortat. Unul sincer, prin care, uneori, sfidez. Sfidez durerea si naruirea viselor de copil. Naruirea viselor de visator. Ruperea dorintelor si anumitor pareri ale mele in mii de bucatele.

Din nou. Dar Tu domnesti peste tot, peste toate. Si peste mine. In mine. Pentru mine.
Te laud si multumesc ca esti singura mea sursa. Si acum, si mereu, cand imi ramai numai Tu, observ ca imi esti- nu suficient, ci ToT si mai mult decat am nevoie. Mai mult si mai frumos decat credeam. Esti Domnul meu, Regele meu. Si multumesc ca te ocupi si preocupi de mine, ca iti pasa si ca nu ma dispretuiesti. Te laud pentru ca ma intelegi si pentru ca, intr-un fel sau altul, imi raspunzi la rugaciuni, imi vorbesti- timp in care ma faci tot mai mult a Ta si tot mai putin a lumii. Vreau sa imi indeplinesc menirea, sa-mi cant cantecul, sa-mi scriu romanul cu instrumentele Tale, care sunt roadele Duhului Sfant.
Inca o data, ma dedic. Ma predau si Te rog sa ma cuceresti din cap pana-n picioare, sa inunzi orice coltisor din mine. Iti predau planurile mele, visele, dorintele, sentimentele, atitudinile, comportamentele, viata, prietenii, amintirile, pasiunile, placerile, aptitudinile...
Simt, totusi, ca e prea putin. Doamne, cum sa exprim in cuvinte? Si, totusi, Tu intelegi si necuvintele. Tu intelegi si stii si ce eu nu imi imaginez macar. Tu esti Dumnezeu. Si eu sunt in mana ta, sunt o micuta parte din planul Tau. Foloseste-ma, Stapane. Si indreapta-mi inima, dorintele, mintea, gandurile spre Tine.
Sa ma indrept spre Tine asemenea unei flori care-si priveste ziua-ntreaga Soarele si noaptea tanjeste de dorul lui. Lumineaza-ma, creste-ma, incalzeste-ma, fa-ma hrana altora si la timpul hotarat de Tine, Stapane, culege-ma. Si vreau ca toate semintele mele sa fie rod pentru Tine, hrana din Tine pentru ceilalti, in Numele Tau frumos si sfant.

Astept, dezlegata si eliberata de lume, oameni, si pamantesc, vremea secerisului, cand, in sfarsit, Soarele meu nu va mai apune si despartirea de El va fi imposibila.
Te astept, iubite Isus. Intr-un fel sau altul, vei ven
i. Curand.


Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă