aprilie 28, 2008

El stie cand si ce si cum




Da, El stie cand si ce si cum.
Puneam melodia asta pe repeat si ascultam seri intregi. Aveam nevoie sa aud cuvintele astea. Il simteam aici.

Au trecut luni pe cer, luni din saptamani si luni in timp. Si El stia exact de ce am nevoie.
Deschiderea serii aceleia a fost special pentru mine. Cand am auzit, mi-au tremurat ochii. Era pentru mine. Era vechea pastila, in timpuri noi.
Ce poate fi mai frumos decat sa stii ca El stie, intelege, valideaza si mangaie, incurajeaza, reaminteste...? El ridica, pentru ca Lui ii pasa.

"Susur bland ce inima alina, imi umpli viata de Lumina"- o Lumina ce nu se stinge nici la suflul Satanei, nici sub valuri napraznice ale firii. O Lumina ce dainuie peste timpuri si care m-a ajuns si pe mine.
Sunt gasita si rascumparata. O mana ma ocroteste si un Dumnezeu ma doreste. Dumnezeul Cel viu si Adevarat, puternic si prezent- in viata mea, si in a ta. Gata de actiune, doar sa-I dai mana libera. Priveste cum daramaturile se transforma si cum oasele prind viata. Doar cu El acestea, pe langa toate, sunt posibile.
Indraznesc sa-i spun "AVA!", adica "TATA!". Pentru ca asa se comporta- mai aproape de- orice gand, de- orice suflare...:)

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă