iulie 04, 2008

El, cu iubirea, incepe si termina

"Privesc la Tin', Cel ce-mi dai viata.
Tu incepi si duci la bun sfarsit,
Tu implinesti fiinta si lucrarea;
Doar iubirea Ta m-a implinit."

Astea versuri imi rasuna in dimineata aceasta.
"Cel ce imi da viata" este El. Mie si tie si ei, careia deja i-a si luat-o.
El implineste ce are de facut cu fiecare pe acest pamant si cand planul Lui se implineste, cand ne-am atins telul propus de EL pentru noi, curma. Spune "Gata".
Nu stim cand planul Lui va fi 100% implinit cu noi. Nu stim care mic lucru reprezinta exact acela pentru care am trait. Nu stim cand pagina noastra de viata pamanteana ajunge la ultima. Nu stim cand se va inchide si acest lucru nu sta in puterea noastra.
Tot ce putem face este sa traim in El, in sfatul Lui, calauziti de Lumina si Cuvant.
Sa traim incercand sa descoperim acel "ceva" pentru care ne luptam.
Sa traim in dragoste, ca niste copilasi. Si daca stim sa fim ca ei, a noastra va fi Imparatia.
Copiii Lui, robii Lui, adica noi, nu putem face nimic singuri. Tot ce incepem cu El incepem si nimic nu am putea termina fara El, fara intelepciune, calauzire, sustinere si putere din partea Lui.
Sa-L recunoastem Domn peste noi si sa-I recunoastem suprematia, in toate activitatile noastre.
"Doar iubirea Ta m-a implinit"- nu pentru ca m-ar fi dezamagit altele, nu pentru ca nu am iubit altceva. Ci pentru ca a Lui e singura veritabila si apta de a implini , de a stinge setea sufletului meu, de a satura pentru totdeauna foamea ce este-n mine; dorul ce il am dinainte de a sti cine sunt si ce caut. Si dorul creste cu atat mai mult cu cat aflu ca sunt din El, a Lui si ca-L caut pe El.
Pentru ca El m-a gasit intai si m-a iubit, m-a pus acolo unde imi este locul- pe drumul catre Casa Lui,ce va fi si a mea.

"Da, suntem plini de incredere si ne place mult mai mult sa parasim trupul acesta, ca sa fim acasa la Domnul. De aceea ne si silim sa-i fim placuti, fie ca ramanem acasa, fie ca suntem departe de casa. Caci toti trebuie sa ne infatisam inaintea scaunului de judecata al lui Hristos, pentru ca fiecare sa-si primeasca rasplata dupa binele sau raul, pe care-l va fi facut cand traia in trup."

Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă