februarie 26, 2010

Explozie de credinţă


Eşti primăvara mea, frumos învăluit în albastrul Cerului Tău, care mă pierde şi mă regăseşte din fiecare umbră ce m-apasă.
Încă nu e primăvară. Calendarul mai are câteva file colorate în frig şi un alb trecut, expirat, care nu mai are putere de a bucura pe cineva.
Încă nu e primăvară. Păsările încă nu trilulilulesc, explozia de raze şi de verde încă nu a a avut loc şi nici cerul nu a căpătat nuanţele de albastru proaspăt şi revigorator.
Încă nu e , dar o aştept, cu tot cu începuturile ei , cu toate. Şi o dată cu ea şi cu suita ei aştept şi culorile ce le vei desena în noi începuturi şi în viaţa mea. Nu le văd încă, dar le ştiu aproape. Vreau să cred că ele vor fi, o dată cu câştigarea luptei asupra timpului de către primăvară. Cred că le ai pregatite pentru mine şi poate ai aşteptat primăvara pentru a deschide Mâna Ta plină de binecuvântare, dupa ce o vară, o toamnă şi o iarnă Ţi-am căutat Faţa şi am stat în prezenţa strălucirii ei.
Binecuvântările Tale se vor revărsa şi vor intra în viaţa mea, spărgând în bucăţele toate vitraliile. Va fi o explozie de surprize, o dată cu deschiderea corolei primei flori. Voi trăi primăvara aceasta promisiunile Tale împlinite, şi nu doar umbra lor în imaginaţia şi în dorul meu.
Te aştept să le arăţi tuturor că sunt a Ta şi sunt mai de preţ decât crinii şi cântătoarele. Toţi vor vedea credincioşia Ta!
Şi chiar dacă pomul nu va înflori, pământul nu va da niciun rod şi câmpiile nu se vor înverzi, dacă florile nu se vor deschide şi dacă izvoarele nu se vor dezgheţa, eu tot mă voi bucura în Domnul, mă voi bucura în Dumnezeul mântuirii mele!
Va urma că Îi dedic primăvara mea, cu toate culorile şi exploziile de lumină şi bucurie si iubire ce vor fi sau nu, iar efectul exploziei să fie o inimă, a mea, şi mai credincioasă, mai frumoasă, mai mulţumitoare. Buchetul ce îl voi strânge din toate florile ce El mi le va dărui în următoarele luni îl voi arunca în sus, iar mirosul lui să ajungă până la cerul Lui, şi să Îl bucure, să Îi aducă zâmbetul. Iar numele Lui să fie cinstit prin bucuria şi mulţumirea mea, şi dacă da , şi dacă nu.

8 comentarii:

Maria spunea...

ce frumos.persoana respectiva trebuie sa se simta foarte iubita, imi place cum ai scris.

Maria spunea...

a, este vorba de Dumnezeu, oricum e frumos :)

Eliza spunea...

Da, este vorba despre Dumnezeu, pentru ca El are puterea sa aduca tot ce-i mai frumos in viata mea :)
Multumesc mult :)

Alina Dospinescu spunea...

Te citesc intotdeauna cu bucurie si incantare crescanda, ai o inima minunata si ma inspiri foarte mult. Dumnezeu sa te binecuvanteze

Eliza spunea...

Multumesc si tie, Anima. Pentru incurajare. Binecuvantarea Cerului sa fie si peste tine.

pety spunea...

Foarte, foarte frumos!
Domnul ti-a dat un talent/talant pe care-l folosesti cu har.

Anonim spunea...

Foarte frumos. Si eu astept o astfel de primavara. Suntem in acelasi gand. Chiar ma regasesc in postarea ta. Be blessed.

Yours E.

Eliza spunea...

Multumiri si voua, Pety si Elizabeth. Sa ne fie primavara cu dorul crescand, cu dorul de a-L vedea pe Domnul Primaverii si Domnul nostru!

Interesaţi de pagina de viaţă