iulie 23, 2024

Cea mai importantă pregătire

 Am citit ieri, fugitiv, undeva, afirmația: 

"Nu vreau să mor, nu sunt pregătit să mor."

Deşi doar o secundă a fotografiat creierul meu această afirmație, mi-am amintit de ea ceva mai târziu şi am cugetat asupra ei.

De dorit, nu mulți oameni îşi doresc sā moară. Ceea ce e un lucru bun.

Dar pregătiți pentru moarte, ar trebui să fim toți, având în vedere iminența morții şi faptul că de multe ori, ea vine neanunțată. 

În Cuvântul lui Dumnezeu găsim îndemnul "Pregăteşte-te să întâlneşti pe Dumnezeul tău!" 

Deşi a fost dat într-un anumit context, poporului Israel, este valabil şi azi, pentru toți oamenii.

M-am întrebat: Cum mă pot pregăti pentru moarte? 

Şi cred că răspunsul este: Pregătindu-mă să Îl întâlnesc pe Dumnezeul meu. 

Când să mă pregătesc? În fiecare zi pe care o trăiesc. Să Îl întâlnesc pe El în fiecare zi: în Cuvântul Lui, în rugăciune, în meditație, într-un timp pus deoparte. 

Dacă în fiecare zi Îl întâlnesc, nu mă voi teme să Îl întâlnesc şi în altă formă a existenței. Aşa că moartea nu va fi o pricină de deznădejde, teamă, disperare. 

Pentru că El mă cunoaşte şi mă povățuieşte.

"Însă eu sunt totdeauna cu Tine, Tu m-ai apucat de mâna dreaptă; mă vei călăuzi cu sfatul Tău, apoi mă vei primi în slavă." - Psalmul 73:23-24

Pentru cei care Îl caută, Îi caută prezența în fiecare zi, momentul morții va fi o trecătoare prin care ajung în Țara Lui, în Țara de dincolo. Moment pentru care vom fi pregătiți, chiar dacă ne va surprinde şi va veni pe neaşteptate. 


Niciun comentariu:

Interesaţi de pagina de viaţă