septembrie 11, 2011

10 ani şi o lecţie de istorie

Îmi amintesc foarte bine de 10 ani în urmă. Am fost cu Adina să ne cumpărăm caiete pentru şcoală. Era o zi ploioasă. Am ajuns acasă şi mami călca rufe şi televizorul era aprins. Am crezut că se uită la un film şi mă mira genul filmului. De fapt, se uita la istoria Americii în direct. Se petrecea sub ochii lumii întregi. 


Acum câteva minute dormeam. La Radio au fost trezite două voci de acum 10 ani. M-au readus şi pe mine în simţiri tonul grav, dar calm, al cuvintelor lui Billy Graham: "Au reuşit să distrugă din fundaţie cele mai mari clădiri ale noastre, dar nu vor reuşi să distrugă fundaţia naţiunii noastre. Dumnezeu să binecuvânteze America!"


Acum...mă întreb. S-a lăsat America binecuvântată? 

4 comentarii:

Irrinaungureanu@gmail.com spunea...

stii ca acum 10 ani si mama calca si se uita la televizor ?

Eliza spunea...

:) si tu ce faceai? :) :*

Irrinaungureanu@gmail.com spunea...

eu...ajutam pe langa ea. ne pregateam de scoala si noi.cred totusi ca atunci am venit de la bunica...si vroiam sa ne uitam la un film, care n-o mai fost din cauza stirilor :))

Anonim spunea...

io nu mai stiu ce faceam atunci:D

Interesaţi de pagina de viaţă